• Laat ons jouw verhaal vertellen

    Wij vinden de juiste creatieve oplossing voor jouw merk

Marketingcampagnes worden steeds complexer. Vaak data driven en met insights en doelgroepen die voor elk merk weer anders zijn. Of het nu gaat om awareness, leads of sales. Daarnaast zijn de oplossingen diverser dan ooit; van apps, websites, video’s, advertising, branded content en custom magazines tot podcasts. Dit vraagt om een andere mindset van mediabedrijven. Flexibel en relevant, waarbij vanuit elke hoek experts kunnen aansluiten. Vanuit deze behoefte is Sanoma SYNC ontstaan.

 

Full-service marketingcommunicatiebureau

SYNC is dé plek binnen Sanoma waar alle creatieve en strategische disciplines samenkomen. Met het DNA van een full-service marketingcommunicatiebureau. Voor merken die op zoek zijn naar crossmediale oplossingen, gebaseerd op de vele data en inzichten die Sanoma in huis heeft. Of het nu gaat om advertising, branded content, brand publishing of performance; Sanoma SYNC maakt altijd de beste match tussen merk, doelgroep en lezer.
Een dedicated team van ervaren specialisten bestaande uit strategen, content creatieven, copywriters, art-directors, designers en data-specialisten draagt zorg voor een consistente en hoogwaardige kwaliteit voor opdrachtgevers.
Door nauwe samenwerking met 300+ redacteuren weet Sanoma SYNC wat mensen raakt en bezighoudt en worden (of: zijn de juiste toon en stijl…) de juiste toon en stijl altijd gewaarborgd. Zo ontstaan 360° campagnes in sync met klant, doelgroep, lezer, maatschappij en de laatste (technologische) ontwikkelingen.

Contentmarketing

Sanoma SYNC is partner in contentmarketing. Wij helpen merken met creatieve content om de interactie met en de merkvoorkeur van jouw doelgroepen te vergroten en om jouw merkambassadeurs te activeren. We bieden alle vormen van contentmarketing, van branded content, tot brand publishing en influencer marketing.

Branded content

Dankzij jarenlange ervaring weten wij wat doelgroepen graag willen lezen, horen of bekijken. Wij kennen hen, weten wat hen boeit en welke informatie zij zoeken. Graag zetten wij deze kennis in om voor jou relevante branded content te maken. De content laten wij aansluiten bij de tone-of-voice van onze specifieke titels, maar blijft evengoed passen bij jouw merkuiting. Dit doen wij cross-mediaal, dus voor alle typen media, op ieder kanaal, op het juiste moment.

Brand Publishing

Ook voor jouw eigen mediakanalen (website, social media en intranet) ontwikkelen en produceren wij content die jouw doelgroep raakt. Zo stimuleren we herhaalaankopen én maken we jouw doelgroep tot merkambassadeurs. Bijvoorbeeld door de inzet van een online platform, je eigen website vullen met hoogwaardige, redactionele content, een email nieuwsbrief naar je eigen publiek, aangevuld met creatieve social media campagnes, of een eigen product & lifestyle magazine. Wij maken prachtige en effectieve custom uitgaven waarin alles, van uitstraling tot inhoud, is toegespitst op jouw merkwaarden. Uiteraard kun je daarbij ook denken aan owned media voor je eigen medewerkers; ook zij zijn waardevolle merkambassadeurs! Kortom, we bieden contentstrategie, contentcreatie en contentexploitatie aan voor B2B, B2C en B2E. Dat doen we al 20 jaar met veel plezier voor A-merken zoals TNO, Monuta, AUDI, Lexus LIFE magazine, Kvk Startersmagazine & De Koopman (internationaal personeelsblad).

Influencer marketing

Binnen ons netwerk zijn onze samenwerkende influencers key. Met hun blogs, vlogs en posts op het gebied van parenting, lifestyle, home deco en food hebben zij een flink bereik. Zij weten als geen ander unieke, relevante content te creëren en daarmee jouw product onder de aandacht te brengen bij een groot publiek. Onze influencers uit het influencers netwerk The HUB versterken crossmediale campagnes. Zo wordt hun impact gecombineerd met de schaal van het Sanoma netwerk en de autoriteit van onze titels.

Advertising

Ook voor een scherp reclameconcept heeft Sanoma Sync de expertise in huis. Sommige marketingcommunicatievraagstukken vragen om een dusdanig directe manier van communiceren of een dusdanig snelle bereiksopbouw dat de beoogde resultaten alleen haalbaar zijn met een inzet waar reclame (meestal naast branded content) deel van uitmaakt. Niet altijd is daarvoor het materiaal voorhanden. Dan ontwikkelen wij dat graag.

Performance

Wij gaan nog een stap verder. Wij denken niet alleen in mediaoplossingen, maar in performance gedreven marketingoplossingen waarin jouw doelstellingen centraal staan. Wij zijn ingericht om elke klantvraag te kunnen beantwoorden en door data slim in te zetten wordt de oplossing die we bieden steeds geavanceerder. Sanoma SYNC staat voor creativiteit, kwaliteit én effectiviteit.

Dat onze creatieve insights tot prachtige resultaten kunnen leiden bewijzen onderstaande cases. Wij hebben voor jou een aantal cases geselecteerd zodat jij een beeld krijgt van wat wij voor jou kunnen betekenen.

Het Team

Met Sanoma SYNC worden merken vanuit één team bediend met een harmonieuze en uitgebalanceerde campagne die effectief bijdraagt aan de marketingvraagstukken van nu.

Roger Verdurmen

Hoofd Strategie & Creatie

Annemarie Veen

Creative Content Director

Farah van der Zijden

Account Director Owned Media

Natalie Verhoeff

Marketing Communicatie Strateeg

Huub Haarhuis

Senior Concept Creatief

Andrea Jansen

Senior Concept Creatief

Jessica van Leeuwen

Concept Creatief

Annelies van Riel

Productmanager Influencer Marketing

Mike van der Peet

Performance Strateeg

Erik Peelen

Performance Strateeg

Erik Hannema

Productmanager Print Solutions/Nom Nobo analist

Joost Wouterse

Digital Designer

Luc Vranken

Content Director

Lyn Kuyper

Content Director

Jeannette Verleg

Content Manager

Loesje Verhoeven

Content Manager

Marlous van Irsen

Content Manager

Natasja van Eck

Content Manager

Sifra Soer

Content Manager

Lieke Jonker

Art Director

Marco de Hoop

Finance Manager

Andrea Lourens

Account Executive/Traffic