28 augustus 2019

Scoupy lanceert een ‘probeer gratis’-campagne

Consumenten kunnen 6 verschillende producten van A-merken proberen, met 100% cashback. De campagne is het startschot van een rebranding van de grootste cashback-app van Nederland, waarmee je kunt besparen op je boodschappen.

Meer voordelen voor adverteerders
Naast het optimaliseren van de app en website, is de huisstijl vernieuwd en is er een nieuwe communicatiestrategie geïmplementeerd. Deze biedt nieuwe voordelen voor adverteerders, zoals een betere productzichtbaarheid en een hogere conversieverwachting.

Jouw product in de spotlights

In de ‘Scoor je voordeel’-campagne staan de gepromote producten op een podium, in de spotlights. Jouw product is dus letterlijk de ‘hero’ van de uiting. In samenwerking met Panel Inzicht is de campagne voor livegang getest met een uplift van 35%-punt in productzichtbaarheid en13%-punt in conversieverwachting als testresultaat.

Targeting met impact

Scoupy is een online platform, waarbij meer dan 2 miljoen geregistreerde users gebruikmaken van de gratis Scoupy-app en/of de website. De campagne is dan ook digital en mobile first met focus op online en inpage video. Gericht op impactvolle targeting en retargeting, midden in de doelgroep.

De campagne draait om de 4 weken via online video, inpage video en/of TV, via social, NUshop & NUfolder. Maar ook via nearstore digital signs, bannering op het Sanoma netwerk, in print via o.a. Margriet, Libelle en Veronica en uiteraard via de eigen kanalen. De nieuwe video’s bekijk je hier.

Wil je jouw product ook in de spotlights zetten tijdens een volgende campagne? Of wil je meer weten over samenwerken met Scoupy? Stuur een mail naar: sales@scoupy.com.