1 augustus 2017

Sanoma sluit nieuwe publishing partners aan

Vanaf augustus is Sanoma op meerdere vlakken de samenwerking aangegaan met Spil Games, IEX Media en Huislijn.

Spil Games is een wereldwijde leider op het gebied van online gaming en bereikt in Nederland 1,8 miljoen consumenten met titels Spel.nl en Spelletjes.nl. Sanoma zal voor Spil Games programmatic advertising gaan verzorgen.

IEX Media is sinds de oprichting in 1999 uitgegroeid tot dé informatiebron voor beleggend Nederland. Via de verschillende channels worden 1,5 miljoen particuliere en ruim 50.000 professionele beleggers in Nederland en België bereikt. Titels van IEX Media zijn onder andere IEX.nl en Belegger.nl. Programmatic sales werd al door Sanoma gefaciliteerd. Het aanbod wordt nu aangevuld met guaranteed producten en data. De data is beschikbaar vanaf Q3.

Op Huislijn.nl is een uitgebreid aanbod van koopwoningen, huurhuizen en nieuwbouwwoningen te vinden. Huislijn is de groeiende uitdager van Funda waarbij andere zoekfunctionaliteiten en een andere vorm van samenwerking met makelaars en huisaanbieders wordt gehanteerd. Voor Huislijn zal Sanoma de volledige sales verzorgen. Daarnaast wordt een data samenwerking opgezet waardoor Sanoma zeer waardevolle data kan toevoegen aan de profielen. De segmenten zijn vanaf augustus beschikbaar.

Bekijk hier onze nieuwste bid-url lijst.

Gemakkelijk lokaal adverteren op NU.nl

Sanoma biedt vanaf heden ook ondernemers een platform om gemakkelijk lokaal te adverteren op NU.nl. Dit is een volwaardig alternatief voor de huis-aan-huisfolder. Adverteren is mogelijk vanaf € 25,- en is flexibel in te zetten. Er kunnen meerdere type creatives ingezet en gecreëerd worden via het platform. Ben je werkzaam bij een bureau en wil je deze campagnes voor je klant organiseren? Dit is ook via het platform mogelijk. Bekijk het platform hier.

Wil je meer weten over nieuwe mogelijkheden? Klik dan hier.