• We kijken naar de hele customer journey en verzamelen vooraf relevante consumer insights

    Performance en Branding Solutions

Full service

Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw uiting naar een hoger plan tilt. Wij bedenken, ontwikkelen en bedrijven niet alleen de creatieve campagnes, maar hebben ook alle media en content in huis om die campagnes aan te koppelen.

Op basis van relevante data creëren wij een krachtig startpunt en weten wij media-inzet, creatie en conversie voortdurend te optimaliseren. Gedurende de hele funnel, en binnen ieder mediatype. Hiermee bieden wij jou een full service, waardoor jij volledig wordt ontzorgd en de zekerheid hebt van een relevante campagne die bij de doelgroep binnenkomt.

De overtreffende trap

En ja, wij gaan nog een stap verder. Wij denken niet alleen in mediaoplossingen, maar in overkoepelende marketingoplossingen waarin jouw business goals centraal staan. Bestaande oplossingen vormen hierin geen grens, maar zijn slechts een startpunt. Zien we dat we de doelgroep op een andere manier kunnen bewegen? Dan passen wij jouw campagne aan, of starten zelfs een geheel nieuw concept. Wij zijn ingericht om elke klantvraag aan te kunnen en door data slim in te zetten wordt de oplossing die we bieden steeds geavanceerder.

De juiste ingrediënten voor impact

Wij zorgen voor een optimale combinatie van de juiste content, premium audiences getarget op basis van onze rijke dataprofielen en onze vertrouwde merken. Zo wordt jouw verhaal aan de juiste doelgroep, op het juiste moment, vanuit de juiste afzender verteld. En dat resulteert in optimale impact voor jou!

VIVA400

Om Renault een band op te laten bouwen met jonge ambitieuze vrouwen hebben wij dit merk gekoppeld aan ons jaarlijkse event VIVA400. De gewenste doelgroep van Renault paste exact bij deze doelgroep. Dankzij een enorm mediabereik voorafgaand, tijdens en na het event zijn ruim 1 miljoen vrouwen in aanraking gekomen met het merk Renault. Dankzij de inzet van onze online platformen kwam daar een bereik van 1.7 miljoen vrouwen bij.

Share a Perfect Day

Om awareness te creëren voor supermarktketen Jumbo binnen een brede vrouwelijke doelgroep zorgden wij voor een event die precies die doelgroep aanspreekt. “Share a Perfect Day’ werd een alom bekende vriendinnendag.

Om het event aan te jagen werden onze sterke titels binnen het vrouwen domein gebruikt. Jumbo speelde een prominente rol in al deze uitingen.

Het event zelf werd door ruim 60.000 bezoeksters bezocht. En dankzij aanjaging met onze titels en online platformen binnen ons vrouwen domein werd dat bereik alleen maar groter.

Natuurlijk vertellen wij je graag meer over Performance en Branding Solutions

Neem gerust contact met ons op!