• Sanoma

    Het crossmediale mediabedrijf van Nederland

  • "Sanoma is een dynamisch bedrijf dat vooroploopt in de mediabranche met kennis en ervaring op het gebied van data"

    - Kees Wilbrink

  • "Wij staan via onze cross media merken 24/7 in contact met onze consument"

    - Joyce Nieuwenhuijs

  • "Hoe je mensen kan inspireren en verbinden weet Sanoma als geen ander"

    - Ruud Bijl

Wie zijn wij?

Met onze sterke vertrouwde merken hebben we een stevige marktpositie in alle onderdelen van de mediabranche: publiekstijdschriften, events, custome media, e-commerce, sites, tv-programma’s en apps. Ons portfolio bestaat uit uiteenlopende A-merken: Ariadne at Home, AutoWeek, Donald Duck, Eigen Huis & Interieur, Fashionchick, Fashionchick Girls, Flair, Flow, GTO, Katrien, Kek Mama, Libelle, Margriet, Nouveau,NU.nl, Ouders van Nu, Scholieren.com, SchoolBANK, SCOUPY, Startpagina, Stijlvol Wonen, Story, STYLETODAY, Het Testpanel, Tina, TotaalTV, Viva, Viva Mama, vtwonen, Veronica Magazine, Wonen Landelijke stijl en ZoZitDat.

Sanoma Media Netherlands is onderdeel van de Sanoma Group: een educatie- en mediabedrijf dat informatie, entertainment en leermiddelen/methoden verzorgt voor miljoenen mensen in een groot aantal Europese landen. Samen helpen wij onze lezers, kijkers, gebruikers en bezoekers de wereld om ons heen te begrijpen.

“Ik voelde meteen het energieke van de organisatie. Als je binnen loopt bij ons kantoor in Hoofddorp, merk je dat ook meteen.”

Over Sanoma

Wij inspireren, informeren en verbinden. Sanoma is als beste in staat is om door redactioneel vakmanschap het beste verhaal te brengen en deze boodschap, door onze data-expertise, op het juiste moment, aan de juiste audience te brengen. En dat allemaal met het grootste vertrouwen.

Lees meer

Onze merken

Rob Kolkman: “Sanoma heeft een prachtig portfolio waarmee 80% van de Nederlanders maandelijks wordt bereikt. De printmerken hebben een sterke en succesvolle ontwikkeling online gemaakt, zoals Libelle en vtwonen. Andere merken zijn volledig online georiënteerd, zoals NU.nl en SCOUPY. De continue ontwikkeling van al deze merken, waarbij ieder merk zijn eigen kansen en uitdagingen kent, maakt dat Sanoma een organisatie is waar ik graag voor wil werken en die ik samen met de collega’s nog succesvoller wil maken.”

Lees meer

“Sanoma is een ontzettend gaaf contenthuis met mooie merken.”

Het management

Bekijk hier alle managementleden en lees waarom zij gepassioneerd zijn over Sanoma.

Rob Kolkman: “De continue ontwikkeling van al onze merken, waarbij ieder merk eigen kansen en uitdagingen kent, komt tot uiting in de impact van al onze bladen en online diensten op de consument.”

Lees meer