12 februari 2018

Maak nu nog gebruik van de early bird korting voor uniek Marketingevent met Byron Sharp

Uitgeverij Vakmedianet (Distrifood en Foodmagazine) en activatieplatform en Sanoma-dochter SCOUPY halen top-marketeer Byron Sharp naar Nederland.

Sharp is een gerenommeerd onderzoeker en marketeer die in de boeken ‘How Brands Grow’ de kernvraag voor marketeers heeft gesteld en beantwoord: Hoe groeit je merk effectief? Sharp vatte daarvoor meer dan een halve eeuw marketingwetenschap samen in het door wereldwijd velen aangehaalde boek. De boeken van Sharp gelden in veel marketing-georiënteerde bedrijven als ‘de bijbel van de marketing-strategie’. Advertising Age schrijft over zijn eerste boek:

‘How Brands Grow” is based on decades of research that has progressively uncovered scientific laws about buying and marketing performance. This book is the first to present these laws in context, and explore their meaning and marketing applications.’

In samenwerking met de Vakmedianet-merken Distrifood en Foodmagazine is SCOUPY er in geslaagd om deze wereldwijd vermaarde topper in marketing naar Nederland te halen als keynote spreker speaker. Sharp is de spil in een grootschalig marketingevent op donderdag 22 maart 2018 in de Fokker Terminal in Den Haag, met de titel ‘How Brands Grow… in a digital world’.

Het optreden van Sharp wordt voorafgegaan door bijdragen van andere bekende nationale en internationale marketingexperts. Gedurende de dag wordt er ingegaan op de kansen en bedreigingen van de snelle digitale ontwikkelingen in marketing en media voor de moderne marketeer. De bezoeker krijgt daarnaast inzicht in ‘best practices’. Alles komt tenslotte samen in de keynote en de college tour met Byron Sharp, waarin hij zijn visie een nieuwe, actuele dimensie geeft.

Het evenement opent met Wiemer Snijders, marketing- en merkadviseur The Commercial Works. Hij vat de key-learnings uit ‘How Brands Grow’ samen en deelt met de bezoekers primeurs uit recent toonaangevend onderzoek. Deze bewijzen hoe actueel het thema is. Daarna nemen topsprekers de bezoekers mee in een herdefinitie van ‘Purpose’, de belangrijkste ontwikkelingen in media en marketing en de kracht van toegepaste data. Jim Stolze, oprichter van Aigency en co-founder SingularityU The Netherlands, laat zien hoe ver technologie eigenlijk al is en laat bezoekers nadenken over de impact van ontwikkelingen van hun merk. Praktijkcases bewijzen de kracht van data-driven marketing en nieuwe media.

Faris Yakob, co-founder van Genius Steals, spreekt voor de eerste keer in Nederland en verklapt het geheim van ‘online overtuigend aandacht winnen’, zoals hij dat deed voor Coca-Cola, InterContinental en Nestlé. Aart Jan van Triest, voormalig CMO van Royal FrieslandCampina, neemt de deelnemers mee in een digitaal gedreven marketing-succesverhaal van een grote Fast Mover.

Meer weten over Byron Sharp en het volledige programma?

Ga naar www.howbrandsgrow.nl

Maak t/m 28 februari nog gebruik van de early bird korting!

http://www.howbrandsgrow.nl/inschrijven

Datum en locatie:

Donderdag 22 maart, Fokker Terminal, Binckhorstlaan 249, Den Haag.

_______________________________________________________________

Vakmedianet is de leidende business-to-business uitgeverij in nieuwe en gevestigde mediakanalen. Onze deskundige redacties bieden vakinformatie op maat voor meer dan 1,2 miljoen professionals in vakgebieden en branches.

SCOUPY – onderdeel van Sanoma – is met 1,7 miljoen unieke gebruikersaccounts het grootste FMCG actiemarketingplatform van Nederland. Via het mobile first platform activeert SCOUPY consumenten om naar de winkel te gaan en door SCOUPY gepromote producten te kopen. Met een simpele foto van de kassabon krijgt de consument binnen een dag (een deel van) zijn/haar aankoopbedrag teruggestort of neemt hij/zij deel aan een winactie of spaarprogramma.