4 december 2018

Miljuschka Witzenhausen nieuwe columnist Flair

Op 28 november verschijnt het eerste nummer van Flair in de nieuwe stijl. Met flink wat nieuwe rubrieken, actuele reportages en een nieuwe columnist: presentatrice en tv-kok Miljuschka Witzenhausen. In een groot interview ter introductie én in haar eerste column voor Flair is ze open, eerlijk, direct, kwetsbaar en warm. Ze schrijft herkenbaar over de rollercoaster van het moederschap, haar soms chaotische leven én haar liefde voor koken en eten.

Miljuschka Witzenhausen
Miljuschka’s leven vormt de inspiratiebron voor haar wekelijkse column: met een verhuizing en een verbouwing in aantocht, twee jonge kinderen, vriend Philip en haar werk als tv-kok en presentatrice is dat leven vol en soms een tikje chaotisch. Perfect materiaal voor een wekelijks kijkje in de keuken; met humor beschrijft ze op herkenbare wijze de momenten van ultiem geluk, uitdaging of juist heel gewone gebeurtenissen uit haar leven.
In het interview ter introductie van de nieuwe Flair-columnist vertelt Miljuschka over haar leven: “Ik heb een boerderij gekocht met Philip. Niet al te ver van de stad. Die moet wel in de buurt zijn, anders ga ik hyperventileren van de rust en stilte om me heen.” Ze kijkt terug op haar jeugd: “Ik ben opgevoed door een roedel sterke vrouwen: mijn moeder (Astrid Holleeder) tante en oma. De mannen waren zeg maar erg afwezig.” En ze droomt hardop over de mogelijkheid van een kindje met haar vriend Philip: “Als ik zo’n kleintje in mijn armen heb, moet ik altijd janken. Die rust die een baby met zich meebrengt, daar kan ik nu al naar uitkijken.”

Over de vernieuwde Flair
Flair komt nóg dichter bij de lezeres, met onderwerpen die raken en herkenbaar zijn. Omdat de verhalen en interviews in Flair gaan over vrouwen zoals de lezer. Hoe doen zij het, als het gaat om geld en budget? Maar ook in relaties, in bed, in vriendschappen, op reis of met hun interieur? Flair toont het echte leven van vrouwen: perfect voor de lezeres om geïnspireerd te raken, zich te verbazen of zich er juist in te herkennen. Ook de vorm is veranderd: de uitstraling van het magazine is warmer, vriendelijker en hipper. Kortom: meer dan ooit komt Flairs slogan ‘Voor jou, over jou’, die al jaren op de cover staat, nu tot leven.

De vernieuwde Flair (nummer 48) verschijnt op 28 november, en ligt vanaf woensdag in de winkel voor slechts € 1,99