Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Sanoma
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Producten

Heb je een vraag over een besteld product, is je product beschadigd, of heb je het niet ontvangen? Hier lees je wat je kunt doen.

Direct contact met Sanoma

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bellen met Sanoma
Bel 088 - 550 02 50
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Langere levertijd pakket

Door vertragingen bij PostNL kan het zijn dat uw pakket langer onderweg is dan verwacht. Via Track&Trace kunt u de status van uw pakket volgen. Onze excuses voor het ongemak.

Veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik mijn product(en)?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Je ontvangt je product(en) over het algemeen binnen 2 weken na betaling, tenzij dit anders staat aangegeven.

2

Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Dit vinden we heel vervelend! Neem contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor jou kunnen oplossen.

3

Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Is de geschatte levertijd van 2 weken verstreken? Neem contact met ons op en we zoeken het voor je uit.

4

Hoe kan ik een product bestellen?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Ga naar de webshop op de site van je magazine. Daar kun je je product bestellen.

Direct contact met Sanoma
Direct contact met één van onze medewerkers? Bellen met Sanoma Bel 088 - 550 02 50 Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur