Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Sanoma
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Abonnement cadeau geven

Iemand een abonnement geven is natuurlijk een hartstikke leuk cadeau. Daarom denken wij ook aan jou! Want sluit je bij ons een abonnement af, dan krijg je tot 50% korting op een 2e abonnement op een andere titel!

Direct contact met Sanoma

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bellen met Sanoma
Bel 088 - 550 02 50
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Een cadeau-abonnement vraag je online aan via de website van het tijdschrift dat je cadeau wilt doen. Dit kan ook op www.magazine.nl. Sluit je liever telefonisch een abonnement af? Bel met onze klantenservice. Al onze abonnementen kun je cadeau geven aan iemand. 
Houd wel rekening met de abonnementsvorm. Als je een abonnement cadeau geeft tot wederopzegging en je wilt niet dat het abonnement doorloopt na de eerste periode, zorg dan dat je de opzegging op tijd doorgeeft. In de welkomstbevestiging staat of het abonnement aflopend of tot wederopzegging is.

Abonnement cadeau geven

Veelgestelde vragen

1

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

2

Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Als je je abonnement via internet bestelt, gaat je abonnement automatisch in bij het eerstvolgende nummer, tenzij dit anders staat aangegeven. Wil je je abonnement op een later tijdstip laten ingaan, bel dan met onze klantenservice.

3

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de leverdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

4

Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Je krijgt altijd een welkomstbrief van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbrief via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in. Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbrief hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.

5

Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Ook buiten Nederland blijf jij je favoriete blad gewoon lezen. De meeste tijdschriften van Sanoma bezorgen we namelijk ook in het buitenland. Hier gelden wel aparte voorwaarden voor:

  • Je kunt geen abonnement met welkomstgeschenk of korting kiezen
  • De levering van een tijdschrift kan tot 2 weken duren
  • Je abonnement wordt voor minimaal een jaar afgesloten
  • Betaling via automatische incasso is alleen mogelijk via een Nederlands rekeningnummer
  • Betaal je niet via automatische incasso, dan krijg je een betaalverzoek toegestuurd

Wil je meer informatie over de kosten van een abonnement in het buitenland? Neem contact met ons op.

6

Herroepingsrecht

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.

Direct contact met Sanoma
Direct contact met één van onze medewerkers? Bellen met Sanoma Bel 088 - 550 02 50 Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur