Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Sanoma
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Direct contact met Sanoma

Klantenservice Sanoma

Bellen met Sanoma
Bel 088 - 550 02 50
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Bezorging op Hemelvaartsdag

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Een aantal tijdschriften wordt niet op de gebruikelijke dag bezorgd vanwege Hemelvaartsdag. Deze worden bezorgd op zaterdag 1 juni. Het gaat om: AutoWeek, Donald Duck Junior, Donald Duck, Libelle Bookazine, Libelle, Margriet en Tina.

2

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op magazine.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

3

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

5

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Ga je verhuizen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je nieuwe adres
door te geven. Geef uiterlijk 3 weken van tevoren aan Sanoma je adreswijziging door, dan
verhuist je tijdschrift.