Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur.

Bellen met Sanoma
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Direct contact met Sanoma

Klantenservice Sanoma

Bellen met Sanoma
Bel 088 - 550 02 50
Op werkdagen bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Waarom is mijn abonnementsgeld 2 x geïncasseerd?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Per abuis zijn de incasso opdrachten van eind November niet verwerkt. Dat regelen we momenteel alsnog voor u. De incasso opdracht voor de maand December wordt volgens de reguliere planning verwerkt.  Het kan zijn dat u nu tweemaal vlak achter elkaar uw abonnementsgeld geïncasseerd ziet worden. Eenmaal voor de maand November en eenmaal voor de maand December. Dat is dus wel juist. Om te voorkomen dat uw abonnement wordt stopgezet adviseren wij u de geïncasseerde bedragen NIET te storneren bij de bank. U betaalt niet teveel. Onze welgemeende excuses.

 

 

2

Wanneer ontvang ik mijn eerste nummer?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de leverdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

3

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

5

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Sanoma min icoon
Sanoma plus icoon

Ga je verhuizen? Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef je adreswijziging uiterlijk 3 weken van te voren aan ons door.