7 februari 2018

Kees Wilbrink nieuwe Commercieel directeur Sanoma Media Netherlands

Kees Wilbrink start per 1 april 2018 als Commercieel Directeur bij Sanoma Media Netherlands. Hij volgt daarmee Vincent Siegelaar op die onlangs de organisatie heeft verlaten. Kees Wilbrink rapporteert in zijn nieuwe rol aan Marc Duijndam, CEO Sanoma Media BeNe.

Kees Wilbrink vervult op dit moment de rol van Director Ad Sales bij BrandDeli waar hij samen met zijn team de afgelopen jaren mooie prestaties heeft geleverd. Daarvoor heeft hij bij STER diverse functies bekleed en had hij verschillende succesvolle eigen ondernemingen.

Kees: “Ik kijk er naar uit om bij Sanoma aan de slag te gaan en samen met de collega’s ervoor te zorgen dat de prachtige merken, zoals Libelle of NU.nl, op de juiste manier voor adverteerders werken. Merken versterken merken. De mix van prachtige A-titels en een enorm digitaal kwaliteitsbereik van Sanoma bieden in mijn ogen geweldige kansen. Ik ga daar met het team, adverteerders en bureaus de komende jaren met volle energie mee aan de slag.”

Marc Duijndam, CEO Sanoma Media BeNe: “Ik ben zeer blij met de komst van Kees. Kees heeft veel ervaring in onze markt en een prachtig trackrecord. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij met zijn kennis, kunde en persoonlijkheid een grote toegevoegde waarde heeft voor onze organisatie als totaal en specifiek de salesorganisatie en onze zakelijke relaties.”

Sanoma Media heeft met haar sterke merken een stevige marktpositie in alle onderdelen van de mediabranche: publiekstijdschriften, events, customer media, e-commerce, sites en apps. Het portfolio bestaat uit uiteenlopende A-merken, waaronder AutoWeek, Donald Duck, Flow, Libelle, LINDA., Margriet, NU.nl, SchoolBANK, Startpagina, Tina, Viva, vtwonen en Veronica Magazine.