• Wat is jouw ochtendritueel?

    Tiny Rituals

Doelstelling

Awareness creëren voor de nieuwe mama babylijn van Rituals in de primaire doelgroep (moeders) door relevante en aantrekkelijke campagne rondom de producten op te zetten.

Uitwerking

Rituals komt met een nieuwe babylijn genaamd ‘Tiny Rituals’. Ouders van Nu heeft het juiste specialistische aanbod voor Tiny Rituals met de juiste doelgroep. Er zijn verschillende producten ingezet voor een relevante en aantrekkelijke campagne. Naast het testpanel is ook print en online ingezet.

Resultaat

Vanuit het testpanel zijn mooie resultaten gekomen. Maar liefst 86% van de testers gaven Tiny Rituals een 8 of hoger. 85% zou de producten van Tiny Rituals zelf nog een keer kopen en 98% van de testers zou de producten aanbevelen aan anderen.

Naast een advertentie en advertorial in de Zwanger jaarspecial van Ouders van Nu, stond er ook een artikel in het magazine, met beide een bereik van 288.100.

Ook online was de campagne een succes door de inzet van video, Facebook, oudersvannu.nl en de nieuwsbrief.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”