• Spic & Span

    Plenty

Doelstelling

Awareness voor Plenty Extra Strong (hero) creëren in de Libelle, Margriet, Viva en Flair

Uitwerking

De advertorials en social posts werden verspreid over de verschillende titels Libelle, Margriet, Viva en Flair ingezet. Het verhaal werd in verschillende jasjes gestoken. Van een stappenplan voor een stralend schone badkamer en een artikel over de grote keukenschoonmaak tot de grote voorjaarsschoonmaak, tips en Plenty als ideale sidekick voor je BBQ. Kortom veel verschillende insteken die je kan doen met Plenty.

Resultaat

Alle artikelen hebben vér boven  benchmark gescoord, waarbij  het Libelle artikel sky high is gegaan met 805% tov afgegeven benchmark. De gemiddelde leestijd van artikelen is 01:30, waar Viva de langste leestijd had van 02:20.

Libelle heeft met een CTR van 0,25% de beste commercial post van de 4 titels. De benchmark is 0,12%, de titels samen scoren daarboven met 0,14% gemiddeld.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”