• Veronica Magazine

    This is the number one TV and film magazine in the Netherlands!

Veronica Magazine has been the biggest RTV and entertainment magazine in the Netherlands for many years. After changing over to digital, it’s now expanded from a specific print title into a cross-media brand. Besides the general TV guide, consumers can use the digital guide, the online platform and the famous ‘Superguide’ app.

Magazine

Veronica Magazine is voor maar liefst 2 miljoen mannen en vrouwen het film- en tv magazine. Door de dubbele functie van programmagids en magazine zorgt Veronica Magazine voor een hoge contactfrequentie wat zorgt voor een optimaal bereik van jouw product.

Lees meer!

Online

Het digitale merk Veronica.nl bereikt haar bezoekers op vele verschillende manieren. Via de website, app, social media en haar nieuwsbrief update. Veronicamagazine.nl is dé nieuwsbron voor entertainment, film, tv-tips en uiteraard voorzien van de meest actuele tv-gids. Maar ook hét platform voor lezersacties en lezersvoordelen.

Lees meer!

Social

De volgers van Veronica blijven graag op de hoogte van haar laatste nieuws. Dankzij de vele reacties, likes en reposts geniet Veronica van een zeer actief netwerk. Profiteer van deze influential positie en laat onze volgers kennismaken met jouw product.

Lees meer!

E-Mail

De Veronica volger blijft graag op de hoogte van de nieuwste tips en trends. Daarom converteert de Veronica nieuwsbrief erg goed. De mogelijkheden zijn eindeloos dus lift mee op dit succes!

Lees meer!

Reach your target group

965.000

Print

15.400

Social

“Its dual function of TV guide and entertainment magazine means that Veronica Magazine has a high contact frequency and a large current reach. Our target group enjoys getting information and entertainment in one sole format.”

Debby Nobel

hoofdredacteur Veronica Magazine

Veronica readers

are men and women aged between 35 and 60

like films and enjoy watching series

regularly go into town to look around the shops

are very interested in cars, music, games and fashion

If you’d like to find out more,

just contact Joost!