• Eén unieke propositie voor FMCG

    Met onze sterke cross-mediamerken zijn wij al decennia in staat om impact te realiseren bij consumenten. Onze trusted brands brengen het juiste verhaal, op het juiste moment, bij de juiste audience. Maandelijks laat 80% van alle Nederlanders zich informeren, inspireren of activeren via een van onze merken. Met onze vernieuwde totaalaanpak realiseren wij nieuwe kansen en mogelijkheden, waarbij wij onze FMCG-klanten helpen om consumenten te bereiken, begrijpen en bewegen.

Tijdens de customer journey zien we welke fase de consument doorloopt voordat zij overgaat tot aankoop. Een (eerste)contactmoment vanuit onze sterke mediamerken, waar awareness voor een product of dienst wordt gecreëerd, tot het realiseren van een aankoop via de Scoupy app via cashback-, win- en spaar activatie. Door data en insights die tijdens de customer journey worden opgedaan, kun je steeds effectiever je marketing inzetten.

Onze sterke merken bereiken 81% van alle boodschappers in NL.

Door middel van de datagedreven marketingoplossingen van SCOUPY zijn meer dan 10 miljoen kassabonnen gekoppeld aan shopper-profielen.

Door middel van cashback, sampling, spaaracties, crowdsourcing, gamificatie en event-activatie, stimuleren wij trial en genereren (herhaal)aankopen.

"De media -en activatiespecialisten van het Sanoma FMCG-team adviseren merken en fabrikanten binnen FMCG hoe zij impact kunnen realiseren en trial kunnen stimuleren. Door middel van awareness (bereiken), data (begrijpen) en penetratie (bewegen) combineren wij mediaconsumptie en aankoopgedrag. De insights die hieruit ontstaan bieden onze FMCG-klanten waardevolle inzichten over kopers en hun koopgedrag, met als doel om effectieve datagedreven marketingcampagnes in te zetten."

Maurtis Priem

Managing Director SCOUPY

Onze FMCG merken