Onze merken

Informatie en inspiratie bieden om het leven mooier, leuker en gemakkelijker te maken. Dat is wat onze merken doen, al generaties lang.

Ariadne at Home is het sfeerwoonmerk van Nederland en staat zowel on- als offline vol praktische tips en creatieve ideeën. Door haar unieke stijl inspireert zij ruim een miljoen eigentijdse vrouwen. Mede dankzij de gemakkelijke en overzichtelijke doe-het- zelf-tips heeft Ariadne at Home een sterke merkbinding. Daarnaast trakteert ze haar lezeressen op de mooiste binnenkijkers en stylingproducties van stylistes.

website

AutoWeek is synoniem geworden voor deskundigheid op het gebied van auto’s en mobiliteit. Het is een betrouwbare partner die de consument van informatie en inspiratie voorziet – online en offline. Allereerst is AutoWeek er voor de autoliefhebbber van alle leeftijden, die al het nieuws als eerste wil lezen, die onze emoties wil voelen bij de video’s en die wetenswaardigheden kan opslokken uit de beste achtergrondverhalen. Maar AutoWeek is er ook voor wie op zoek is naar informatie om een beslissing te nemen. Het merk AutoWeek staat voor betrouwbare informatie en goed advies, en tegelijk zijn alle producten net als de tone-of-voice van alle media heel vriendelijk en toegankelijk. Dit AutoWeek-DNA zit in al onze producten.

AutoWeek.nl

Autotesten, verschillende vergelijkingstools en een database met álle gegevens over álle auto’s: je vindt het allemaal op autoweek.nl. Het is veruit de meest complete en uitgebreide autowebsite van Nederland. De AutoWeek Newsdesk voorziet de site 24 uur per dag van het laatste autonieuws uit alle uithoeken van de wereld en consumenten kunnen er gebruik maken van veel diensten die autorijden simpeler of goedkoper maken. Zoals de Private Lease Vergelijker, de Kentekencheck en AutoWeek AutoVerzekering.

Autoweek Magazine

AutoWeek is het ultieme tijdschrift voor de autoliefhebber. Iedere week het laatste nieuws uit autoland. Testen van nieuwe modellen en betaalbare occasions, of een mooi verhaal over een exclusieve bolide. Het grootste autoblad van Nederland is al sinds 1990 dé autoriteit voor autoliefhebbers. Onze missie: het verrijken van het leven van autoliefhebbers en alle andere automobilisten door te informeren, inspireren en activeren. Met AutoWeek als gids kunnen mensen betere beslissingen nemen.

AutoWeek Classics

In AutoWeek Classics staat de liefde voor auto’s uit de periode 1940 tot 1990 centraal. We besteden niet alleen aandacht aan exclusieve classic cars maar hebben ook oog voor de ‘gewone’ auto’s die in de jaren 70 en 80 het straatbeeld bepaalden. Deze youngtimers roepen vaak mooie (jeugd)herinneringen op, zijn herkenbaar en betaalbaar. We focussen daarom niet alleen op de auto, maar ook op de eigenaar, de liefhebber. Wat is zijn of haar verhaal? Waarom zijn ze juist verliefd geworden op déze auto? Dit levert telkens weer bijzondere verhalen op.

AutoWeek Campers

In AutoWeek Campers passen we het bekende AutoWeek-DNA toe op de wereld van campers: grondige testen waarbij wordt gekeken naar de rijeigenschappen, de uitrusting en natuurlijk de indeling en voorzieningen. Met heldere fotografie, duidelijke infographics en bondige verhalen komen we snel ter zake en vormen we een oordeel. Niet alleen nieuwe campers worden getest, ook gebruikte exemplaren worden niet vergeten. En aan inspiratie voor nieuwe bestemmingen geen gebrek… We zoeken ze in eigen land, in Europa en heel soms zelfs daarbuiten.

website

Donald Duck Weekblad

Donald Duck is het vrolijkste weekblad van Nederland! Beleef de spannende en grappige avonturen van Donald en zijn neefjes, Katrien, oom Dagobert, de Zware Jongens en andere inwoners uit Duckstad. Los samen met Mickey mysterieuze zaken op, lach om de beste moppen uit de moppentrommel, duik in Willies Wondere Wereld en kom alles te weten met het Handboek van de Jonge Woudlopers.

Donald Duck Extra

Elke vier weken een nieuw nummer boordevol EXTRA avontuurlijke stripverhalen van Donald Duck, de neefjes en Oom Dagobert. Bovendien ontvangen abonnees twee keer per jaar een uniek bewaarnummer.

Donald Duck Junior

Donald Duck Junior staat vol leuke strips en spelletjes die speciaal gemaakt zijn voor de beginnende lezers. Door de grote letters en overzichtelijke bladzijden zijn de strips makkelijk te lezen.

Katrien

Katrien Duck is de vrouwelijke tegenhanger van Donald Duck en daarmee hét vrolijke weekblad voor meiden.

website

Eigen Huis & Interieur gidst haar lezers tien keer per jaar door de mooiste eigentijdse interieurs en trends in binnen- en buitenland. In de uitgebreide woonreportages – goed voor meer dan 100 pagina’s! – vertellen enthousiaste eigenaren en architecten over hun huis en zorgen paginagrote beelden voor verrassende momenten.

website

Fashionchick.nl is het online fashion portaal van Nederland met producten uit meer dan 200 verschillende webshops op een plek. Het doel van Fashionchick is om de Nederlandse vrouw te inspireren en haar te helpen de juiste items te vinden. Met 2.000.000 bezoekers per maand behoort Fashionchick tot één van de grootste mode sites voor vrouwen in Nederland.

website

Fashionchick Girls is het modeplatform voor jonge meiden. Zij is waar de doelgroep is, namelijk altijd on the go! Of meiden nu met hun mobiel bezig zijn of juist een momentje voor zichzelf pakken met het magazine; Fashionchick Girls biedt altijd de juiste content op de juiste plek. Van verhalen lezen in het magazine tot eindeloos scrollen op de website, video’s bekijken op Fashionchick girls’ YouTube kanaal en geïnspireerd raken op Instagram en Snapchat.

website

Flair geeft vrouwen wekelijks een moment van ontspanning en inspiratie. Het tijdschrift staat vol met artikelen over betaalbare mode, eenvoudige beautytips, makkelijke recepten en interviews met bekende en onbekende Nederlanders. De lezeressen spelen een belangrijke rol in Flair. Flair staat vol met persoonlijke verhalen, krijgt een lezeres een make over en kun je meekijken in het huishoudboekje van een Flair lezeres in de rubriek ‘Waar doet ze het van?’. Flair gaat over alles wat het leven leuker maakt. Flair makes you feel good!

website

Flow is een wereldwijd platform met levenslessen over vertragen en simpeler leven. Dit van oorsprong Nederlandse merk weet met inzichten over het omgaan met alle prikkels in onze snel veranderende 24/7 samenleving een internationale snaar te raken. Flow is sterk in print in maar liefst vier talen in veertig landen en ook online heeft het een wereldwijde community opgebouwd (de site is dan ook zowel Nederlands- als Engelstalig). Naast het tijdschrift verschijnen er specials, en ook spin-offs als stationery, kalenders en boeken.

website

Autorijden als doel in plaats van middel, prominent geïllustreerd met prachtige beelden van de allerbeste fotografen. AutoWeek GTO test de meest opwindende supercars op de allermooiste locaties. Exclusieve auto’s worden uiteraard begeleid door een passende lifestyle. Daarom is er ook aandacht voor techniek, design en auto-gerelateerde gadgets en vertelt AutoWeek GTO bijzondere verhalen over de mens achter de machine.

website

Hettestpanel.nl achterhaalt de mening van de consument over producten, diensten of relevante thema’s voor een merk of product. Consumenten worden geactiveerd om een product te testen of mening te delen over een bepaald onderwerp. Door middel van eigen researchers voert hettestpanel.nl gedegen onderzoek uit op een gesegmenteerde groep testers of geïdentificeerde groep kopers.

website

Katrien heeft haar eigen maandblad, speciaal voor meiden! Ze beleeft spannende avonturen met haar nichtjes Lizzy, Juultje en Babetje, maakt hilarische uitstapjes met de Duckstadse Damesclub en houdt je op de hoogte van haar romantische (AHUM!) afspraakjes met Donald. En Guus natuurlijk…

website

Kek Mama is een glossy lifestyle brand bestaande uit een magazine en online platform voor moeders met kinderen tussen 0 en 12 jaar. Voor het moment dat ze uitgeteld op de bank liggen. Kek Mama is ontspannen, lachen, verrast worden. Met herkenbare verhalen en foto’s waar je naar blijft kijken. Lezen over relaties en opvoeden. Kijken naar betaalbare mode en geestige en ontroerende fotoseries.  Op Kekmama.nl is het elke dag genieten met smeuïge artikelen, bijzondere interviews, handige tips, humoristische foto’s en nieuwtjes die ertoe doen.

website

Libelle is… elke dag een feestje! Want Libelle laat vrouwen in alle opzichten genieten. Het grootste vrouwen mediamerk dat precies weet wat vrouwen willen lezen, horen, zien en beleven. Libelle creëert content en momenten waar iedere vrouw inspiratie uit haalt om het leven nóg leuker, mooier en gemakkelijker te maken. Van het wekelijkse magazine vol inspiratie tot de 16 verschillende Libelle specials. Van bookazines, agenda’s, kookboekjes, puzzelboekjes tot het grote online platform libelle.nl en Libelle TV. Daarnaast organiseert Libelle het leukste feestje van het jaar: Libelle Zomerweek. Libelle heeft de kracht om vrouwen op alle manieren te verrassen, verbazen en ontroeren.

website

Margriet is er voor waardevolle momenten van ontspanning en verdieping. En biedt een combinatie van herkenbare persoonlijke verhalen, veelzijdige informatie en inspiratie voor een gezond en gelukkig leven. Margriet is het 360 graden merk voor de 50+ vrouw en inspireert haar op ieder moment van de dag, waar en wanneer zij wil. Namelijk met een wekelijks magazine, 8 Happy & Healthy specials, margriet.nl, nieuwsbrieven en diverse social media kanalen. En natuurlijk het jaarlijks terugkerende grootste winter feest van Nederland: Margriet Winter Fair.

website

NOUVEAU is de grootste luxe glossy van Nederland en bereikt per gemiddeld nummer ruim 145.000 welstandige, stijlvolle vrouwen. Het merk NOUVEAU staat ook voor een drukbezochte website (250.000 bezoekers en 1,2 mio pageviews), een sterke social presence en diverse state of the art events.

website

NU.nl is de plek voor alles wat je moet én wilt weten op gebied van nieuws en andere informatie. De grootste nieuwssite van Nederland bereikt maandelijks meer dan 7 miljoen unieke bezoekers, die op de site en app niet alleen als eerste het laatste nieuws lezen, maar ook in het snelste scorebord van Nederland de belangrijkste voetbalcompetites kunnen volgen en in de uitagenda inspiratie opdoen voor uitjes in het weekend.

website

NUsport is het online platform voor de sportliefhebber. NUsport is altijd op de hoogte van het laatste nieuws en zorgt ervoor dat de doelgroep volledig up to date blijft. Om de sportliefhebber optimaal te bedienen heeft NUsport een vernieuwende app voor iOS en Android gelanceerd. Vol met verslaggevers ter plaatse, achtergronden, columns en liveblogs met veel ruimte voor foto’s, video’s en statistieken. Natuurlijk zendt NUsport ook de goed bekeken Champignons League-wedstrijden uit!

website

Ouders van Nu is het grootste en bekendste parentingmerk van Nederland. Met ijzersterke crossmediale content bereikt Ouders van Nu iedere maand zo’n 1.600.000 ouders op het juiste moment via het juiste kanaal met relevante informatie, herkenbare verhalen, praktische tips en persoonlijke aanbiedingen. Uit recent onderzoek van Ipsos in 2018 blijkt dat 69% van de Nederlanders informatie van Ouders van Nu als zeer betrouwbaar ervaart. Dankzij de data van de Zwanger- en Babyboxen weet Ouders van Nu precies het oriëntatie-en aankoopmoment van ouders in Nederland.

website

Scholieren.com is de populairste scholierensite van Nederland. Het is de online plek waar scholieren elkaar kunnen helpen met huiswerk, weetjes kunnen uitwisselen en waar zij toffe studieblogs kunnen vinden.

website

SchoolBANK is dé plek om een uitstapje naar het verleden te maken en op zoek te gaan naar oud-klasgenoten, vrienden en zelfs jeugdliefdes. Met meer dan 2 miljoen leden, 50.000 scholen en ruim 500.000 klassenfoto’s is SchoolBANK één van de grootste online sociale netwerken van Nederland. De gemiddelde bezoeker is tussen de 35 en 65 jaar oud en geïnteresseerd in nostalgische content en het ophalen van herinneringen.

website

In ruim 7 jaar tijd is Scoupy van een prijswinnende startup doorgegroeid naar Nederlands’ grootste marketing- en activatieplatform voor de FMCG-branche. Scoupy is een zelfstandig, nog steeds snelgroeiende Scale-up en is onderdeel van het mediabedrijf Sanoma Netherlands. Scoupy brengt consumenten, fabrikanten en retailers op innovatieve wijze bij elkaar in een online platform. Voor consumenten draait dit om het proberen van producten met cashback (geld-terug acties), het delen van ervaringen en het ontvangen van unieke voordelen op boodschappen (sparen, boxen en meer). Voor onze klanten biedt het de mogelijkheid om snel en gepersonaliseerd honderdduizenden kopers te bereiken, te leren kennen en aan te zetten tot het doen van aankopen in een willekeurige supermarkt.

website

Startpagina.nl is al 20 jaar één van de meest bezochte websites van Nederland en de op één na grootste website van Sanoma. Startpagina.nl biedt een selectie van de beste websites, overzichtelijk opgedeeld in categorieën zoals mode, winkels, vakantie, telecom, finance, automotive en actualiteiten, zowel op desktop, tablet als mobiel.

Daarnaast zijn GoeieVraag en Thema’s onderdeel van het domein Startpagina.nl.
GoeieVraag is het grootste vraag- en antwoordplatform van Nederland met ruim 3 miljoen vragen, antwoorden en reacties. GoeieVraag bereikt maandelijks ruim 6 miljoen gebruikers.
Thema’s heeft ruim 6.800 themapagina’s met linkverzamelingen over de meest uiteenlopende onderwerpen. De themapagina’s worden onderhouden door enthousiaste partners met een speciale belangstelling voor het onderwerp.

website

Stijlvol Wonen is het lijfblad voor wie houdt van een pure, warme en tijdloze woonstijl. Bij Stijlvol Wonen zit je goed voor een interieur dat jaren meegaat. Inspiratie haal je uit de ruime selectie binnenkijkers. Ook de stylings zitten boordevol ideeën om je interieur een chique boost te geven.

website

Story bestaat al sinds 1974 zorgt voor het laatste nieuws uit de showbizz- en royaltywereld. Met de Story blijf je elke week op de hoogte van onthullingen over bekende Nederlanders, de internationale jetset en koningshuizen. Zo weet je dankzij het dikste entertainmentblad van Nederland altijd wat ‘hot en happening’ is onder de sterren!

website

STYLETODAY inspireert vrouwen met een dagelijkse dosis beauty, health, fashion en lifestyle. Hier vindt de trendy eigentijdse vrouw alles wat zij nodig heeft. STYLETODAY is een van de eerste Nederlandse fashion- en beauty websites en mag zich inmiddels het lifestyleplatform van Nederland noemen.

website

The HUB helpt merken met alle facetten van content creatie en influencer marketing. Van strategie tot concept, creatie en grootschalige distributie, bijvoorbeeld via NU.nl. Daarnaast helpt The HUB met het slim opbouwen en hergebruiken van specifieke doelgroepen. Met deze sterke combinatie wordt het bereik van adverteerders geoptimaliseerd.
The HUB werkt samen met creatieve bloggers, redacteuren, Instagrammers, Youtubers en andere influencers van hoog niveau. Vanwege onze uitgebreide database worden bovendien alle leeftijden en topics gecovered: fashion, beauty, interieur, food, travel, parenting… you name it.

website

De app van tijdschrift.nl geeft toegang tot de inhoud van meer dan 50 digitale tijdschriften. Tijdschriften die alleen van Sanoma zijn. De aankoop van losse nummers is mogelijk zonder lidmaatschap. Met een abonnement heeft de gebruiker toegang tot alle beschikbare tijdschriften, met de mogelijkheid om de app te gebruiken op smartphone én tablet.

website

Tina is elke week een feestje om te lezen! In het leukste tijdschrift voor meiden zijn er elke week de beste tips, jouw favo vips en de grappigste strips zoals de avonturen van Noortje, Suus & Sas en Tina te vinden. Wie wil dat nou missen! Daarnaast organiseert Tina elk jaar Tina Festival.

website

Totaal TV is dé on- en offline plek voor de digitale televisiekijker. Totaal TV is de enige gids die uitgebreid informeert over alle (digitale) ontwikkelingen van liefst 105 digitale zenders.

website

Met Veronica Magazine blijf je iedere week op de hoogte van tv en films, het leukste entertainmentnieuws, spraakmakende interviews, kundige filmrecensies, en nog heel veel op het gebied van strips, popmuziek, mode, food, gadgets, lifestyle en trends. In de tv-gids staat elke week een overzicht van de leukste films en programma’s op de 50 populairste zenders. Lees hoe laat een programma begint, welke series of films er te streamen zijn op Netflix en welke spannende film er speelt in de bioscoop.

website

Het tijdschrift VIVA is spraakmakend en neemt geen blad voor de mond. VIVA gaat nooit een onderwerp uit te weg! Met een VIVA lees je iedere week persoonlijke verhalen, maak je kennis met de nieuwste mode- en beautytrends en raak je geïnspireerd met de leukste food hotspots en populairste vakantiebestemmingen. Daarnaast bevat VIVA een aantal leuke columns van o.a. Fleur Meijer en niet te vergeten, de populaire rubriek Anybody! In deze rubriek geven VIVA lezeressen zich letterlijk bloot en spreken ze openhartig over hun lijf. Daarnaast organiseert VIVA elk jaar de VIVA400, hét platform voor ambitieuze en ondernemende jonge vrouwen. Vrouwen die inspireren door wie ze zijn en uitblinken in wat ze doen. Vrouwen worden in groten getale door elkaar aangedragen, meer nog dan tien jaar geleden. Onderlinge solidariteit is echt iets van nu. Een van de hoofddoelen van VIVA400 is dan ook het creëren van een netwerk van ambitieuze en succesvolle vrouwen.

website

De VIVA Mama is er voor alle (aanstaande) moeders! Deze speciale uitgave van het tijdschrift VIVA concentreert zich op vrouwen die zwanger zijn en/of kinderen hebben in de leeftijd van 0 tot 5 jaar. VIVA Mama houdt jonge en vooral hippe moeders op de hoogte van alles wat je moet weten! Het tijdschrift is hip, stoer en staat vol met spraakmakende reportages, mooie verhalen en praktische tips over zwangerschap, de bevalling en het opvoeden van kleine kinderen. Maar natuurlijk denkt VIVA Mama ook aan de mama’s zelf. Je leest alles over de laatste modetrends (inclusief hippe positiekleding), woontrends voor hip wonen met kinderen, werk en seks.

website

Het tijdschrift vtwonen biedt wooninspiratie en woongeluk. Met vtwonen blijf je iedere vier weken op de hoogte van het laatste nieuws op gebied van woontrends en lifestyle, je leert handige tips en tricks om jouw huis te stylen en krijg je praktische doe-het-zelf-ideeën om zelf mee aan de slag te gaan. Iedere editie is een gevarieerde mix van persoonlijke verhalen en woonstijlen. Met de rubriek ‘binnenkijken’, neem je een kijkje kan nemen in de meest stijlvolle huizen en kun je inspiratie opdoen om van je eigen huis een stijlvolle woning te maken. Naast het tijdschrift brengt vtwonen geregeld specials uit, zoals het vtwonen posterboek met unieke posters voor in je huis en vtwonen bookazines met daarin nóg meer woonideeën over kleur, indelen en stylen. Naast het magazine is vtwonen regelmatig te zien op tv en is er natuurlijk de jaarlijkse vt wonen&design beurs. Met de social kanalen, de website én de webshop is vtwonen de 360° rond.

website

WONEN Landelijke Stijl/Maisons de Charme staat al jaren bekend als de referentie voor landelijke stijl en is uitgegroeid tot de absolute marktleider op het gebied van klassiek, landelijk en tijdloos wonen in Nederland én België. Haar spin-offs, productbranding, bijlagen, gelijknamige boeken en een eigen webshop maken dat WONEN Landelijke Stijl een onontkoombaar merk is voor wie houdt van de landelijke woonstijl.

website

Zo Zit Dat is het weetjesblad voor nieuwsgierige jongens en meiden van 9 t/m 15 jaar. Het magazine staat elke vier weken vol met wetenschap, wist je datjes, bijzondere beesten, quizzen, games, mysteries en foto’s.

website