• Laat ons jouw verhaal vertellen

    Dat doen wij tenslotte al meer dan 80 jaar

In deze tijd van informatie overload is het moeilijk om op te vallen. Als storytellers helpen wij jou boven de massa uit te stijgen door onze creatieve concepten te baseren op doelgroepkennis. Wij creëren een campagne die perfect aansluit bij de gedachten en behoeften van de doelgroep, geheel in jouw stijl en verzorgen de hele productie. Jouw campagne wordt vervolgens crossmediaal ingezet en natuurlijk ook gedistribueerd en gedragen door de sterke merken van Sanoma.

Branded content

Dankzij jarenlange ervaring weten wij wat de doelgroep graag wilt. Wij kennen hen, weten wat hen boeit en welke informatie zij zoeken. Graag zetten wij deze kennis in om voor jou relevante branded content te maken. Deze content bouwen wij op in de tone of voice van onze specifieke titels, passend bij jouw merkuiting. Dit doen wij crossmediaal, dus voor alle typen media, op ieder kanaal, op het juiste moment.

Content platformen

Voor jouw eigen kanalen ontwikkelen wij ook de juiste content en creaties. Hierbij kan je denken aan een online platform of een eigen magazine. Wij maken ook prachtige costum uitgaven waarin alles, van uitstraling tot inhoud, is toegespitst op jouw merkwaarden. Daarnaast zijn wij ook in staat om het structureel produceren van jouw relatie media te faciliteren.

Custom Creative Solutions

Wij denken graag met je mee over passende oplossingen, van strategie tot executie. Om jouw merk optimaal te laden zorgen wij ervoor dat de invalshoek en tone of voice optimaal past bij zowel jouw merkuiting als onze titels. Vervolgens zorgen wij voor de juiste media-inzet, de daadwerkelijke productie en de distributie. Onderstaand hebben wij een aantal voorbeelden voor je geselecteerd. Zodat jij een goed beeld krijgt van wat wij voor jou kunnen betekenen.

Dat onze creatieve insights tot prachtige resultaten kunnen leiden bewijzen onderstaande cases. Wij hebben voor jou een aantal cases geselecteerd zodat jij een beeld krijgt van wat wij voor jou kunnen betekenen.

Zuivelhoeve

Zuivelhoeve had als doelstelling om haar doelgroep het verhaal achter haar merk te vertellen, de eerlijke herkomst van Twente te laten zien, om zo haar merkwaarden ‘puur en eerlijk’ een gezicht te geven. Dankzij deze campagne is de geholpen naamsbekendheid van Zuivelhoeve met 4% gestegen. Daarnaast steeg de spontane naamsbekendheid met maar liefst 21% en werd er een absolute stijging waargenomen betreffende de perceptie van het merk als lekker en ambachtelijk.

TUI

Om voor de last minute aanbiedingen van TUI in zeer korte tijd aandacht te genereren creëerden wij een crossmediale campagne. Dankzij deze campagne zijn de TUI lastminutes in korte tijd in de hoofden beland van 4 miljoen Nederlanders. Daarnaast is er een flinke imagoverbetering gerealiseerd met een bijbehorende gestegen merkoverweging.

The Next Boy/Girl Band

Maybelline had als doel om vrouwelijke millenials te bereiken. Wij bedachten The Next Boy Girl Band om deze doelgroep aan te spreken. Dankzij deze campagne geniet Maybelline van een verhoogde spontane merkbekendheid, versterkt imago, toegenomen evoked-set positie én significante salestoenames van de Maybelline-producten die letterlijk in de spotlights stonden.

Natuurlijk vertellen wij je graag meer over Sanoma Creative

Neem gerust contact met Mike!