• Loop op wolken in je eigen huis

    Upstairs Traprenovatie

Doelstelling

Leads genereren voor Upstairs, bijdragen aan de kwantiteit en kwaliteit van de adviesgesprekken.

Uitwerking

Upstairs is al sinds seizoen 1  van het tv programma Weer verliefd op je Huis één van onze meest trouwe partners. Naast deelname in het televisieprogramma, heeft vtwonen voor Upstairs een trapstijlenquiz gecreëerd. Door een slimme cross mediale inzet zorgt deze voor de nodige exposure, leads én is er een positieve bijdrage geleverd aan de kwantiteit en kwaliteit van de adviesgesprekken die Upstairs met haar potentiele klanten voert.

 

Resultaat

Het op een nieuwe manier combineren van bestaande technieken leidde tot een prachtig resultaat. In totaal is de test bijna 20.000 keer ingevuld waar wij in totaal ruim 700 leads op hebben ontvangen (conversie van 3,5%).

De quiz is een succes omdat het een laagdrempelige, ‘fun’ quiz is waar de incentive zorgt voor veel deelnemers. De quiz wordt consequent gepromoot, op TV, print en op de eigen kanalen van Upstairs: cross mediale aandacht werkt!

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”