• Stijlvol BBQ-en

    Coleman

Doelstelling

Awareness creëren voor de Coleman Campingaz barbecue.

Uitwerking

De Campingaz 4 Series Classic EXS barbecue is niet zomaar een barbecue, maar een heuse buitenkeuken. Aan vtwonen de uitdaging om te zorgen dat deze buitenkeuken op een relevante en inspirerende manier onder de aandacht wordt gebracht. Hierbij staat inspiratie voorop, in plaats van functionaliteit.

Voor deze campagne zijn er naast video’s ook een shoppromotie en winactie ingezet.

 

Resultaat

De campagne was een succes omdat de prachtige, inspirerende video’s naadloos aansluiten bij het vtwonen gevoel en waarin de barbecue op een subtiele en relevante manier in beeld wordt gebracht. Met een verbluffend resultaat van 12.299 bekeken minuten en een gemiddelde weergaveduur van 68% is het de beste video van 2016. De ultieme combinatie van niet voor de hand liggend vtwonen product in een vtwonen styling. De campagne is het eerste voorbeeld van een succesvolle branded content campagne die is uitgevoerd voor een webshop leverancier.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”