• Tripper Jeans

    STRETCH YOUR HORIZON

Doelstelling

 Creatieve campagne voor Tripper jeans in samenwerking met Anne (Yourlittleblackbook) en Femke (Me-to-we), twee vrouwen die middenin de doelgroep staan.

Uitwerking

Tripper maakt comfortabele kleding vanuit het geloof dat vrouwen zich vrij moeten kunnen bewegen en ontwikkelen. Wie mooi wil zijn, hoeft geen pijn te lijden. Wie mooi wil zijn, moet lekker in haar vel en kleding zitten. Tripper streeft daarnaar in de ontwikkeling van haar comfortabele jeans. Want een vrouw is op haar mooist als ze zelfverzekerd is. Als ze zich vrij voelt om te zeggen wat ze wil, te gaan waar ze wil en te doen wat ze wil. Daarom geven wij haar de (bewegings)vrijheid om zichzelf te zijn.

De campagne inzet

Tripper heeft voor deze campagne samengewerkt  met Anne (Yourlittleblackbook) en Femke (Me-to-we), twee vrouwen die middenin de doelgroep staan. Beide creators vertellen hun eigen verhaal. Anne legt uit hoe zij haar dromen na heeft gejaagd en geeft hier tips over. Aan Femke is gevraagd of zij kan vertellen hoe anders haar vrije dagen er uit zien nu ze moeder is.

De content is via blogposts, video en social posts verspreid.

Resultaat

De content van beide influencers is goed bekeken en heeft daardoor boven de afgesproken benchmarks gescoord. Ook de match met de gekozen vrouwentitels bleek erg goed waardoor ook op deze titels de content boven verwachting goed bekeken is.

Al met al hebben we met deze campagne dus de perfecte match gevonden tussen influencers, Sanoma titels en de doelgroep!

 

Insteek

Storytelling

Doelgroep

Vrouwen 25 - 35

Thema

Reizen | je horizon verbreden

Look & feel

Visueel "Instagram waardig"