• Share a Perfect Day

    Jumbo

Doelstelling

Awareness creëren voor supermarktketen Jumbo, binnen een brede vrouwelijke doelgroep.

Uitwerking

Sanoma | SBS bereikt wekelijks met haar vrouwen domein 90% van de vrouwen in Nederland. Onze samenwerking was dus een zeer logische stap. Om Jumbo een gezicht te geven en bekend te maken bij de doelgroep organiseerde wij een prachtig event speciaal voor vrouwen, ‘Share a Perfect Day’.  Dit event zorgt voor een gevoel van vertrouwen en verbondenheid met de doelgroep.

Vervolgens zorgden wij ervoor dat het event zowel on- als offline, voor- tijdens en na het event, flink onder de aandacht kwam. Jumbo werd hierin, als sponsored partner, optimaal aangehaakt.

Resultaat

Om het event aan te jagen werden onze sterke titels binnen het vrouwen domein gebruikt. Jumbo speelde een prominente rol in al onze uitingen omtrent ‘Share a Perfect Day’.

Het event zelf werd door ruim 60.000 bezoeksters bezocht. Gedurende het gehele event kwam Jumbo zeer duidelijk in beeld.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma  jouw campagne naar een hoger plan tilt.”