• Wassen wordt nu écht leuk

    Door de limited edition collectie van Robijn

Doelstelling

Promotie en awareness creëren voor de Robijn limited edition collectie.

Uitwerking

vtwonen laat zien dat we ook producten die op het eerste gezicht wat verder van een home deco merk afstaan, toch op een relevante manier kunnen promoten. Het werkt als een vtwonen stylist met een ruimte aan de slag gaat en we beelden produceren die dicht tegen het DNA van vtwonen aan liggen. Binnen die sfeer, waar vtwonen bekend om staat, worden de producten op een passende wijze getoond. Niet alleen het beeld spreekt voor zich; ook inhoudelijk gaan we de diepte in en worden toepasbare tips en adviezen gegeven.

Resultaten

33.286

Sponsored stories die ver boven de benchmark scoorden; totaal 33.286 views op de twee artikelen!

100%

Een smaakvolle productie waarbij de vtwonen stijl perfect matched met het te promoten product; Robijn gaat perfect op in de vtwonen look and feel.

3,82%

Gemiddelde CTR van 3,82% van Facebook post naar artikel, meer dan 20.400 clicks, 805 likes en 608 reacties!