• De beste dagcrémes voor de perfecte huid

    Revitalift - L'oreal

Doelstelling 

Het gebruik en effect van REVITALIFT onder de aandacht brengen van de 40+ vrouwen.

Uitwerking

Er zijn vijf verschillende video’s ontwikkeld waarin drie redacteuren van Nouveau zijn gevolgd in hun gebruik en het effect van Revitalift. In de eerste video kregen de drie vrouwen professioneel advies van een L’Oréal expert met alle tips en tricks over het product. In de opeenvolgende zeven weken was het aan de vrouwen om het product te testen. De video’s waren te zien op nouveau.nl en werden verder aangejaagd via Facebook. Na zeven weken ontmoetten de drie elkaar opnieuw voor een evaluatie van het resultaat.

 

Resultaat

De video’s hadden een gemiddeld bereik per video, van 19.000 views. Dit was 422% over-performance dan de aan L’Oréal afgegeven bereikgarantie. Daarnaast zijn de video’s door de redactie gemaakt en ingezet als redactionele content. Dit heeft zeer positief bij gedragen aan de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid van Revitalift.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”