• Klaar voor elke wedstrijd

    NIVEA MEN

Doestelling

De mannen categorie van persoonlijke verzorging laten groeien.

 

Uitwerking

Sport is emotie, veel mensen willen continue op de hoogte zijn van de laatste stand of nieuwtjes. NUsport bracht deze sportfanaten op een relevante en educatieve manier in contact met NIVEA MEN, met de campagne klaar voor elke wedstrijd.

Rondom grote sportmomenten bracht NUsport en NIVEA MEN actuele weetjes in de vorm van branded content. Native advertisement klinkt door naar gesponsorde artikelen die vooral informeerde. Daarnaast lieten dynamische banners de route naar de dichtstbijzijnde Kruidvat winkel zien, wat de verkoop stimuleerde van NIVEA MEN.

Resultaat

Een verbluffend resultaat. Billboards zorgde voor extra aandacht en bereikte 4,3 miljoen mensen. Door cross mediaal in te spelen op de actualiteit is er gezorgd voor extra impact voor NIVEA MEN. Alle ambitieuze KPI’s van de media-inzet zijn behaald met een overal index van 128. Daardoor scoorde de relevante, actuele campagne ‘klaar voor elke wedstrijd’ boven verwachting.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”