• Karwei mini make-overs

Doelstelling

Karwei wilt met de mini make-overs de deco-klusser laten zien dat je samen met Karwei met kleine ingrepen de boel leuk kunt maken. Ook als het gaat om je inrichting (leuke lamp, kast, bank, bijzonder behang, werk, etc.) Karwei snapt hoe jij het thuis leuk en gezellig kan hebben.

Aanleiding

Karwei is dé bouwmarkt voor de doe-het-zelver van nu. Met de mini make-overs willen we de deco-klusser laten zien dat je samen met Karwei met kleine ingrepen de boel leuk kunt maken. Kastje van oma een andere kleurtje geven, een krukje een andere kleur geven. Klein gebaar, groot effect. Ook als het gaat om je inrichting (leuk lampje, kastje, bank, bijzonder behangetje, werkje, etc.) Karwei snapt hoe jij het thuis leuk en gezellig kan hebben.
We hebben influencers Sanny, Rachel en Yvonne gevraagd om hun trouwe fans samen met Karwei een mini make-over van balkom, slaapkamer of woonkamer aan te bieden. Deze make-overs hebben we in videovorm vastgelegd en vervolgens verspreid via de YouTube kanalen van de drie influencers, via short format op Net5 gedurende primetime en middels fotografie op diverse social media kanalen. Alle middelen linken door naar een speciaal ingerichte actiepagina op Karwei.nl waarop alle producten gebruikt in de make-overs direct shoppable zijn.
Als kick-of voor de campagne was Karwei met een speciale doe-het-zelf hoek aanwezig bij de grootste vlooienmarkt van Europa bij de IJ-hallen. Daar konden consumenten en net gekochte vintage meubelen direct in de Karwei stand opknappen of mooie accesoires bijkopen. De drie influencers waren hier bij aanwezig om fans te roepen naar het event te komen en hen te helpen door stylingtips te geven. Een mooi begin voor een succesvolle campagne!

Terras make-over met Sanny Verhoeven

Slaapkamer make-over met de Huismuts

Woonkamer make-over met Yvonne

Zowel de klant als de drie influencers waren meer dan tevreden over deze samenwerking. De content sloot ontzettend goed aan bij de doelgroep, wat blijkt uit de vele positieve reacties. Met meer dan 80.000 likes en bijna 1.500 reacties kunnen we engagement een succes noemen.

Feiten en cijfers uit het lezersonderzoek

80.000

Likes

1.500

Reacties