• Infiniti Proefdagen

    AutoWeek

Doelstelling

Naamsbekendheid en kwalitatieve leads genereren voor Infiniti’s nieuwste autotype.

Uitwerking

Om deze doelstelling te halen organiseerde Sanoma | SBS de Infiniti proefdagen. Om deze dag body te geven werden de on- en offline platformen van Autoweek ingezet om inschrijvingen te realiseren en de dagen kenbaar te maken. Deze inschrijvingen selecteerde Sanoma | SBS op leeftijd, aankoopintentie en huidige auto. Dankzij die data kon Infiniti een doorslaggevende check doen om vervolgens alle kwalitatieve leads uit te nodigen voor één van de twee proefritdagen. Autoweek verzorgde vervolgens het gehele event.

Resultaat

Dankzij de hoge kwaliteit van de leads werden er maar liefst 480 proefritten gerealiseerd. Dit gebeurde in twee dagen op twee verschillende locaties. Hierdoor geniet Infiniti van een verhoogde naamsbekendheid binnen een zeer relevante doelgroep.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”