• Verbouwen of Verhuizen

    Findio

Doestelling

Het verhogen van de naamsbekendheid van Findio in Nederland en het generen van kwalitatieve leads.

 

Uitwerking

Om de doelgroep optimaal te bereiken koos Sanoma|SBS er voor om de online test ‘vtwonen Verbouwen of Verhuizen’ centraal te laten staan in de campagne. Hierin kregen consumenten advies om te gaan verbouwen óf te verhuizen. Voor het ultieme woongenot bracht vtwonen ze in contact met Findio.

De test vormde het hart van de campagne en hier om heen werd verschillende content gecreëerd middels print, video, bannering en retargeting. Met deze mix hoopten we de naamsbekendheid te verhogen en kwalitatieve leads te genereren. Daarbij werd door een crm traject het dialoog levendig gehouden en werden interessante leads op het juiste moment warm gemaakt.

Resultaat

Een verbluffend resultaat. Er zijn meer dan 12.000 kwalitatieve leads gegenereerd en dit aantal blijft oplopen. Daarbij is de contractwaarde gestegen met 15% en de naamsbekendheid is verhoogd van 0,8% naar 3,3%. Kortom, de samenwerking tussen Findio en vtwonen mag zeer succesvol genoemd worden.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”