• Waarom we zo verliefd zijn op pindakaas

    Calvé pindakaas - CookLoveShare.nl

Doelstelling

De doelgroep enthousiasmeren en informeren over Calvé pindakaas, de nr. 1 favoriet van Nederland. Met behulp van storytelling en originele recepten hebben we de ‘intrinsieke goodies’ van het product geladen.

Uitwerking

Wie is er niet groot mee geworden? CookLoveShare.nl neemt je mee in de wondere wereld van Calvé pindakaas, de nr. 1 favoriet van Nederland. Calvé Pindakaas wordt spontaan geassocieerd met ‘goede kwaliteit’ en aangemerkt als de beste, lekkerste en smeuïgste pindakaas. Maar veel mensen weten niet dat pindakaas slechts uit een paar ingrediënten bestaat (maar liefst voor 85% uit pinda’s!) en wat je er nog meer mee kunt doen dan het op brood te smeren. Tijd om dat te gaan vertellen! Na het bekijken van de video’s, lifehacks op de kanalen van CookLoveShare en andere Sanoma merken is de doelgroep helemaal op de hoogte; we weten waar pindakaas uit bestaat, waarom het zo lekker is en hoe je kunt variëren met pindakaas.

Resultaat

Met storytelling en diverse gerichte branded content uitingen – variërend van stop motion video’s tot artikelen – zijn goede resultaten behaald op zowel bereik als engagement. De videocontent werd maximaal ingezet op alle Sanoma-platformen, waardoor de gerealiseerde impressies (inclusief aanjaging) en hiermee het bereik groot waren; met 10.000 views heeft de Calvé pindakaas campagne vier keer beter gescoord dan de benchmark.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”