• Auping Essential Design

    Auping

Doelstelling

Awareness creëren voor Auping’s geheel vernieuwde lijn; Auping Essential Design. Dankzij deze awareness moest een doelgroep getriggerd worden die, naast een gezonde nachtrust, een stijlvolle uitstraling belangrijk vindt.

Uitwerking

Om de doelgroep optimaal te bereiken koos Sanoma | SBS  ervoor om branded video content te combineren met influencers en dit vervolgens te koppelen aan het enorme bereik van vtwonen en de design beurs.

Er werden drie koppels uitgekozen waarvan één influential. Deze koppels mochten hun ideale slaapkamer ontwerpen en vervolgens werd de doelgroep uitgenodigd om te stemmen op de mooiste kamer.

Dit gehele project werd via verschillende kanalen van vtwonen verspreid, deze uitingen sloten naadloos op elkaar aan. Van de introductie op het youtube kanaal van vtwonen naar de live onthulling op de vtwonen & design beurs. Daarnaast is de content verspreid binnen print, online, en social kanalen van Sanoma | SBS titels en de kanalen van de influentials.

Resultaat

In totaal hebben bijna 11.000 mensen gestemd. 2,4 mln mensen zijn geïnspireerd en geïnformeerd over de nieuwe Auping Essential Design. Er is maar liefst 2200 uur aan content bekeken.

Naast veel leads, brand exposure en extra sales heeft deze campagne Auping Essential Design in de gedachtegang van de doelgroep gebracht.

“Analyseren, adviseren en creëren dat is de drietrapsraket waarmee Sanoma jouw campagne naar een hoger plan tilt.”