• Auping nights, better days

Objective

Mensen warm maken voor de kwaliteit van Auping en hen de kans bieden om Auping zelf uit te testen

Auping nights, better days.

Approach

Auping sloeg de handen in elkaar met Feeling Wonen en Gael Maison, en schreef een interieurwedstrijd uit met als thema ‘Win de slaapkamer van je dromen’. Dit leverde niet alleen inspirerende ideeën voor de inrichting van de slaapkamer op, maar zette ook uitgebreid het belang van slaapcomfort in de kijker.

Getuigenissen van Auping-ambassadeurs leverden heel gerichte verhalen over het belang van een goede nachtrust en de inrichting van de slaapkamer op.

Consumenten kunnen ook zelf Auping uittesten in een aantal hotels. Daarom ontwierpen we specifieke packagearrangementen die we voor onze lezers samenbrachten in een hotelpakket. Dat pakket werd aangeboden via Gael.

Visuals

About us

Uw merk in het hart van onze community’s

Voor zijn adverteerders creëert Content Advertising, weg van alle platgetreden paden, impactvolle media-acties op maat.

Om de Sanoma-community’s te beïnvloeden gebruiken we alle mogelijke mediamiddelen. Deze worden stuk voor stuk strategisch onderbouwd, crossmediaal ontwikkeld en praktisch uitgewerkt in functie van concrete marketingdoelstellingen. Van redactionele integratie over publireportages en creatieve formules tot duo-branding: om uw doelstellingen te halen, zet Content Advertising op een uiterst efficiënte manier een quasi onuitputtelijk arsenaal aan mogelijkheden in.