• Een zoektocht naar koopgeluk

    Aegon Hypotheek

Doelstelling

 Een branded content campagne ontwikkelen die de awareness en overweging met betrekking tot een Aegon Hypotheek onder de doelgroep doet vergroten.

Uitwerking

Een informatieve en inspirerende campagne: ‘Mijn zoektocht naar koopgeluk’. O.a. influencers Annic Ten Duis en vtwonen stylist Frans Uyterlinde helpen de doelgroep het hoofd koel te houden en in alle rust op zoek te kunnen gaan naar hun droomhuis. Centraal binnen de campagne staat het speciale Aegon stappenplan. 7 stappen die je helpen bij het bemachtigen van je droomhuis. Van de juiste voorbereiding, het uitbrengen van een bod, tot het regelen van de hypotheek.

Naast de inzet van influencers Annic en Frans, inspireerde we de doelgroep door middel van content doorvertalingen, online artikelen, advertorials en contentblocks via Sanoma’s meest relevante merken.

Resultaat

De campagne bracht Aegon prachtige resultaten op en is met recht, zeer succesvol te noemen.

Zo zijn er 420.939 personen in aanraking gekomen met Aegon Hypotheek, door o.a. een overperformance van 90% op online article views. Ruim 42.000 personen klikten door naar Aegon website voor meer informatie (overweging Aegon Hypotheek).

'Van creatief idee tot media-inzet en projectmanagement: op alle vlakken hebben we heel fijn samengewerkt met Sanoma' - Marise Sperling, projectmanager merkcampagnes & contentstrategie Aegon