• SCOUPY

    Nederlands grootste marketing- en activatieplatform voor FMCG

In ruim 7 jaar tijd is SCOUPY van een prijswinnende startup doorgegroeid naar Nederlands’ grootste marketing- en activatieplatform voor de FMCG-branche. SCOUPY is een zelfstandig, nog steeds snelgroeiende scale-up binnen Sanoma Netherlands en brengt consumenten, fabrikanten en retailers op innovatieve wijze bij elkaar op een online platform.

Voor consumenten draait dit om het proberen van producten met cashback (geld-terug-acties), het delen van ervaringen en het ontvangen van unieke voordelen op boodschappen (sparen, boxen en meer). Voor onze klanten biedt het de mogelijkheid om snel en gepersonaliseerd honderdduizenden kopers te bereiken, te leren kennen en aan te zetten tot het doen van aankopen in een willekeurige supermarkt.

Tijdens de customer journey zien we welke fase de consument doorloopt voordat zij overgaat tot aankoop

Een (eerste)contactmoment vanuit onze sterke mediamerken, waar awareness voor een product of dienst wordt gecreëerd, tot het realiseren van een aankoop via de Scoupy app via cashback-, win- en spaar activatie. Door data en insights die tijdens de customer journey worden opgedaan, kun je steeds effectiever je marketing inzetten.

“Bij SCOUPY werken wij elke dag met een ambitieus team aan de toekomst van FMCG. Onze enorme user base, toonaangevende technologie en scale-up-mentaliteit zijn inmiddels gecombineerd met het sterke portfolio van Sanoma en dat biedt disruptieve kansen voor onze partners.”

Meer dan 2.000.000 unieke gebruikers

Werkzaam voor meer dan 200 merken

Totale supermarktomzet van €172 miljoen

Mogelijkheden

SCOUPY brengt consumenten, fabrikanten en retailers bij elkaar met een community voor consumenten, een platform voor fabrikanten en een bron van waardevolle inzichten.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Dus gebruik het Scoupy model voor realisatie van aankopen, identificatie van kopers, emotioneel laden van jouw merk en aankoop, personalisatie van vervolgacties en het verstevigen van jouw relatie met de consument.

Activeren consument

SCOUPY zet spaar-, win-, en/of cashback campagnes op om de doelgroep te triggeren naar jouw (online) winkel te gaan. Natuurlijk worden deze campagnes volledig getarget ingezet, zodat de doelgroep op het juiste moment en op de juiste plaats wordt bereikt.

Identificeren van kopers

SCOUPY heeft ruim 3.600.000 kassabonnen van relevante doelgroepen opgeslagen. Dankzij deze data kunnen wij voor jou nagaan welke consument wat koopt en op welke locatie. Dit is zeer waardevolle informatie om jouw campagne en product op de juist manier aan te bieden en/of te lanceren.

hettestpanel.nl

Via hettestpanel.nl  zorgen wij voor reviews en ratings betreffende jouw product. Jij ontvangt een direct inzicht in de productwaardering, zowel individueel als collectief. Hiermee heb jij de inzichten in handen die jouw commerciële boodschap verrijken en versterken.

 

1 op 1 contact

Laat jouw merk proeven, presenteren of samplen via SCOUPY bij beurzen en op de winkelvloer bij diverse retailers. Geniet van prominente zichtbaarheid op de stands! Daarnaast zorgen wij voor de invulling van verschillende boxconcepten voor een optimale aanbieding van jouw product.

 

 

Bereik, tarieven en formaten

Benieuwd naar het bereik, tarieven en formaten van al onze merken?
Klik dan hier!