• SCOUPY

    Nederlands grootste marketing- en activatieplatform voor FMCG

In ruim 7 jaar tijd is SCOUPY van een prijswinnende startup doorgegroeid naar Nederlands’ grootste marketing- en activatieplatform voor de FMCG-branche. SCOUPY is een zelfstandig, nog steeds snelgroeiende scale-up binnen Sanoma Netherlands en brengt consumenten, fabrikanten en retailers op innovatieve wijze bij elkaar op een online platform.

Voor consumenten draait dit om het proberen van producten met cashback (geld-terug-acties), het delen van ervaringen en het ontvangen van unieke voordelen op boodschappen (sparen, boxen en meer).

Voor onze klanten biedt het de mogelijkheid om snel en gepersonaliseerd honderdduizenden kopers te bereiken, te leren kennen en aan te zetten tot het doen van aankopen in een willekeurige supermarkt.

 

“Bij SCOUPY werken wij elke dag met een ambitieus team aan de toekomst van FMCG. Onze enorme user base, toonaangevende technologie en scale-up-mentaliteit zijn inmiddels gecombineerd met het sterke portfolio van Sanoma en dat biedt disruptieve kansen voor onze partners.”

Meer dan 2.000.000 unieke gebruikers

Werkzaam voor meer dan 200 merken

Totale supermarktomzet van €172 miljoen

Mogelijkheden

SCOUPY brengt consumenten, fabrikanten en retailers bij elkaar met een community voor consumenten, een platform voor fabrikanten en een bron van waardevolle inzichten.

De mogelijkheden zijn eindeloos. Dus gebruik het Scoupy model voor realisatie van aankopen, identificatie van kopers, emotioneel laden van jouw merk en aankoop, personalisatie van vervolgacties en het verstevigen van jouw relatie met de consument.

Meer weten?

Neem contact met ons op!

Bereik, tarieven en formaten

Benieuwd naar het bereik, tarieven en formaten van al onze merken?
Klik dan hier!