• Adverteren met Sanoma

    Vertrouwen door vakmanschap en data

De kracht van de vertrouwde merken van Sanoma

In tijden dat de term ‘fake news’ veelvuldig valt, wordt de consument steeds kritischer. Het vertrouwen in overheid, merken en (social) media is nog nooit zo laag geweest. Wat betekent dit voor adverteerders? Sanoma deed in samenwerking met Mediabrands Marketing Sciences recent drie studies naar de invloed van vertrouwen in media op de effecten van reclame. Wat blijkt? Adverteren in een vertrouwde media omgeving verhoogt het advertentie effect. En dit effect is het sterkst binnen magazines (print). Daarnaast is gebleken dat de merken van Sanoma ieder in zijn categorie het hoogst scoren op betrouwbaarheid. In die context van vertrouwen is het dus effectief adverteren.

Lees meer

"Adverteren in een vertrouwde mediaomgeving verhoogt het advertentie-effect."

Zorgen dat jij er bent, altijd en overal

De consument consumeert media gefragmenteerd en gebruikt hiervoor verschillende devices gedurende de hele dag. Sanoma zorgt ervoor dat jij als adverteerder alle mogelijke crossmediale middelen tot je beschikking hebt om de doelgroep te bereiken. Want ieder medium heeft haar eigen kracht, en wij zijn er om die krachten voor jou te bundelen om een relevant verhaal te kunnen vertellen. Crossmedia is voor ons geen optelsom, maar een vermenigvuldiging. En data is hierin de vermenigsvuldigingsfactor. Dankzij deze juiste data kunnen we met targeting  jouw doelgroep op het juiste moment, op de juiste plaats de meest relevante content aanbieden.

Klik op een mediumtype voor meer informatie!