• Customer Services

    Als medewerker Customer Sales en Service zorg je ervoor dat je je klantcontact-momenten optimaal commercieel benut. Je bent pro-actief in het doen van cross- en upsell aanbiedingen, in het behouden van klanten die willen opzeggen, in het verwerken van klantgegevens in de systemen en het bieden van service. Door je sales- en servicegerichte instelling en de training die wij jou daarbij bieden, ben je in staat om de vraag van de klant in één keer goed af te handelen. Heb je interesse om ook onderdeel van ons team te worden?

    Bekijk de vacature!

Werken bij Customer Services

Florine Deimann - Medewerker Customer Services

#GetTheWorld. Samen met mijn mede WebWonders verlenen wij service online, genereren we content en creëren we engagement met en voor onze klanten. Door creatief te zijn met woorden proberen we steeds weer een lach op iemands gezicht te toveren.  #EngagePeople. Dit doen we voor merken als Donald Duck, Libelle en LINDA. Het is leuk om tijdens het tv-programma van vtwonen een vraag over een item op Twitter te beantwoorden, tijdens TINA-dag op Instagram ‘loves’ uit te delen of via Facebook een abonnement af te sluiten. Door het delen van elkaars ideeën blijven we groeien en leren we de community steeds beter kennen. #ShareViews. Het is heerlijk om zoveel energie te krijgen van zo’n motiverend en inspirerend team. We #MakeItHappen.

Sherief Dahoe – Traffic manager

Ik werk graag bij Sanoma omdat het in de eerste instantie een groot en internationaal erkend mediabedrijf is. Als traffic manager kan ik in deze dynamische omgeving al mijn creativiteit kwijt. In deze functie is ‘maximum  output at minimal cost’ mijn driver. Erg fijn is ook de synergie tussen collegae die vrijkomt als gezamenlijke doelen gehaald moeten worden. Wij zijn het niet altijd met elkaar eens, maar onze doelen zijn altijd hetzelfde! Een grote firma als Sanoma biedt eveneens veel ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden. Ook liggen er veel mooie plannen in het verschiet. Ik werk zo graag bij Sanoma dat ik onlangs heb besloten om dichterbij te gaan wonen. Ik weet zeker dat ik nog heel lang blijf werken voor deze bekende, leuke, gezellige en succesvolle mediamagnaat!

Carmen Vriesema - Manager Customer & Campaign Services

Sanoma Customer Service is een fantastisch afdeling om voor te werken. Ik durf wel te zeggen dat wij de leukste Customer Service & Sales zijn van Nederland. Want ik geloof in een goede balans tussen mens, werk, performance en samenwerking. Dit moet resulteren in tevreden klanten, toegevoegde waarde voor Sanoma en medewerkers die kunnen groeien in hun ontwikkeling. Ik zie Customer Service als een echt profit center met de ambitie om de kweekvijver te zijn voor nieuwe medewerkers binnen Sanoma. Wie wil daar nou niet voor werken!

Chantal van Horik – Teamleider Customer Sales en Services

Sanoma is het allerleukste bedrijf om voor te werken. Als teamleider van de Customer Sales en Services ben ik samen met mijn collega teamleiders en onze teams verantwoordelijk voor de beste dienstverlening naar onze abonnees. Samen zorgen wij ervoor dat we nog meer mensen in Nederland verblijden met onze mooie en inspirerende  tijdschriften. Bij Sanoma staan ontwikkeling en groei centraal en dat is voelbaar bij ons op de afdeling. Door de combinatie van mensgerichtheid en resultaatgerichtheid streven we altijd met elkaar naar de beste resultaten en voegen we  waarde toe voor onze abonnees en voor Sanoma. Ik voel mij dan ook trots om voor Sanoma te werken.

Michelle Johannes - Medewerker Customer Service

Sinds december 2013 zit ik in het retentieteam en handelen wij de opzeggingen van tijdschriften af. Ik spreek daardoor veel klanten en vind het leuk om met hen in gesprek te gaan waarom zij het tijdschrift willen opzeggen, wat hen interesseerde aan het tijdschrift en om samen te zoeken naar een passend alternatief of leuke korting of welkomstgeschenk. De ene klant is wat makkelijker dan de andere en daarom vind ik het een uitdaging om elke dag weer het maximale te scoren. Dit is niet alleen leuk voor de verkoopcijfers van het team, maar ook voor mezelf. Hoe meer ik scoor, hoe hoger mijn salaris! Daarnaast is Sanoma een leuk mediabedrijf en zitten we in een mooi pand op een goede locatie.

Maxime de Boer – Medewerker Customer Service

Hi, mijn naam is Maxime. Ik ben sinds september 2013 met veel plezier werkzaam bij Sanoma op de Customerservice & Sales afdeling. Waarom ik het leuk vind om bij Sanoma te werken? Het is een leuk, interessant, enthousiast mediabedrijf met vele mogelijkheden. Je wordt gewaardeerd als collega en ik werk met veel plezier in een leuk team. Je wordt door je coach geholpen met succesvol zijn in je verkoop en daardoor word je steeds beter. Het behalen van targets werkt voor mij motiverend en wordt gestimuleerd door middel van acties en incentives. Hoe meer ik verkoop, hoe hoger mijn salaris is. Kortom, kom gezellig ons team versterken en ervaar zelf hoe Sanoma is!