Onderzoeken

Vind snel een onderzoek

toon onderzoeken

First Time Mums onderzoek 2016

FirstTimeMumsWhitepaper_162
Aan welke informatie hebben moeders behoefte, hoe oriƫnteren ze zich en hoe gaan ze over tot aankoop? Onder... Meer...

Tweederde van de Nederlanders kijkt regelmatig online video

onderzoek-online-video_162
Onderzoek naar het gebruik van online video in Nederland. Meer...

Paid & owned. Bewezen de meest effectieve combinatie

OnderzoekPaidOwnedInCase_162
Resultaten van groot onderzoek naar de rol van paid, owned en earned media bij het bouwen en onderhouden va... Meer...

Mobiele advertentiecampagnes scoren hoog op herkenning en worden goed gewaardeerd

MobielOnderzoek_NOv2013_162
De eerste resultaten uit het effectiviteitsonderzoek naar mobiele advertentiecampagnes van Sanoma, GroupM e... Meer...

First time mums: bereik ze niet te laat

firsttimemum162
Sanoma deed een onderzoek naar het koopgedrag van de First Time Mum Meer...

Betaald tijdschrift leidt tot meer reclame-effect

OnderzoekVrouwen162
Intomart GfK en Sanoma onderzochten de waarde van tijdschriften Meer...

Specials goed gelezen en hoog gewaardeerd

OnderzoekSpecials20130403
Blijkt uit onderzoek van Sanoma en Motivaction Meer...

Sanoma's Branded Content onderzoek

Nieuws31012013Branded_Conten-_450InBericht
Device is leading bij effectieve branded content Meer...

Blad & web goed voor je gezondheid

CaseBeeldVrouwenenGezondheid31072012_280x210.jpg
Vrouwen lezen graag over gezondheid in tijdschriften en op internet. En hebben er ook baat bij. Meer...

Hersenonderzoek Neurensics en Sanoma

MediabreinCaseBeeld200x150.jpg
Voor wie nog twijfelde: reclame werkt! Dat blijkt uit een spectaculair onderzoek van Sanoma Media samen met... Meer...

Onderzoek Het gevoel van de consument - II

consumentonderzoek1.jpg
Wat scoort het best in reclame? WIJ-emoties. Dat blijkt uit ons onderzoek Het Gevoel van de Consument. Meer...

De toegevoegde waarde van branded content

Steeds vaker zetten marketeers branded content in: betaalde content verpakt in een redactioneel artikel. Le... Meer...

Reclame op smartphone heeft veel impact

Negen van de tien heeft de reclame gezien. Meer dan de helft herkent het reclamemerk spontaan. Dat blijkt u... Meer...

Onderzoek Het gevoel van de consument

consumentonderzoek.jpg
Wat maakt de Nederlander minder gelukkig? Reizen met het openbaar vervoer, stofzuigen en de administratie. Meer...

Goed doel moet goed zichtbaar zijn

goededoelengevoel140.jpg
Waarom geef ik aan een goed doel? Wanneer wel en wanneer niet? Sanoma Media deed er een onderzoek naar. Con... Meer...

Mobiele campagnes blijken succesvol

MobielOnderzoek2010
Een mobiele campagne versterkt de merkbekendheid en merkbeleving bij de doelgroep Meer...

Mediabrein-onderzoek bewijst het

MediaBrein2.jpg
Hersenonderzoek wijst niet alleen onherroepelijk uit dat er in ons brein een sterke-lezerbladbinding bestaa... Meer...