Nieuwsarchief

Vind snel een artikel

ZoekwoordDatum

tot
zoek

Sanoma corporate nieuws

22-09-16

Van je Huis een Thuis maken, mooie crossmediale samenwerking tussen Essent en Sanoma | SBS

Meer over deze samenwerking

22-09-16

Sanoma | SBS rolt smartloading uit als antwoord op toenemende vraag naar viewable impressies

Ook wordt de substantial gelanceerd

21-09-16

Uitgelicht: tv-partnership The Next Boy/Girl Band en Maybelline

‘Insteek van het programma is ideale match’

21-09-16

Sanoma | SBS twee keer genomineerd voor de Lovie Awards 2016

vtwonen en Ouders van Nu zijn genomineerd

21-09-16

Joost Brakel over inspiratie vs. e-commerce

‘We onderscheiden ons van andere e-commercespelers’

21-09-16

Onderzoek Zelfzorghulpmiddelen: vraag de gratis whitepaper aan

Bekijk ook de infographic

21-09-16

1000 dagen Utopia

Facts en figures Utopia

24-08-16

SBS geheel vernieuwd

Bekijk het online magazine met alle primeurs

24-08-16

Mart Visser exclusief bij Sanoma | SBS

Mart Visser en Sanoma | SBS zijn voor langere tijd een partnership aangegaan

24-08-16

Infographic Online Consumenten, wie koopt wat, waar online?

Download de infographic

27-07-16

Operationele winst Sanoma | SBS stijgt in tweede kwartaal

Bekijk ook het video-interview met Sanoma CEO Susan Duinhoven

27-07-16

Vintage Love Maand succesvol voor Net5

Nieuwe themamaand: Lovely December

29-06-16

Moeders hebben in 2016 minder zorgen om financiën dan in 2013

Blijkt uit onderzoek van Sanoma | SBS 2013-2016

28-06-16

Hoe scheert de Nederlandse man?

Download de infographic

21-06-16

Sanoma | SBS zet volgende stap in datastrategie

Sanoma | SBS kondigde een belangrijke nieuwe stap aan binnen haar datastrategie

14-06-16

Summertime 360° van start

Interesse in het bereiken van millennials?

14-06-16

Goededoelenpropositie: TVGids.nl-doneer-app

Profiteer van 75% korting

14-06-16

UEFA Champions League verhuist van SBS6 naar Veronica

De kruisbestuiving met online partner NU.nl wordt van hieruit voortgezet.

01-06-16

Sanoma Media Netherlands neemt SCOUPY en Kortingisleuk.nl over

De overname past binnen de strategie van Sanoma | SBS als ’marketing solutions provider’.

31-05-16

Vijf voordelen van billboards bij SBS

Bekijk ook de billboardpakketten.

18-05-16

Speciaal voor relaties: gratis toegang tot Digital Marketing Live

Claim nu je ticket

17-05-16

Nieuwe starts bij SBS6: Smerige Zaken en De Jacht

Voor meer informatie over adverteren bij SBS6 kun je contact opnemen met het salesteam

17-05-16

Champions League finale 28 mei: wie sleept de winst in de wacht?

UEFA Champions League beter bekeken dan het jaar ervoor

22-04-16

Share a Perfect Day, het nieuwe vriendinnen evenement, breidt line-up uit

Onder andere singer-songwriter Nielson en DJ-duo Sunnery James en Ryan Marciano

21-04-16

Sanoma | SBS valt vijf keer in de prijzen tijdens Cross Media Awards 2016

De gewonnen awards zijn....

20-04-16

Suzan Harens benoemd tot Commercial Director Women Domain

Maandag 2 mei start Suzan Harens bij Sanoma als Commercial Director Women Domain

20-04-16

Meimaand Filmmaand bij Veronica van start met landelijke actie via in-store, print en online

Unieke samenwerking met NVER.

14-04-16

Sanoma verkoopt Beau Monde, Happy in Shape en Marie Claire aan Pijper Media

06-04-16

Zullen we een spelletje doen?

Vanaf 8 april op SBS6

06-04-16

Ruim 20 BN’ers in komisch nieuw SBS6-programma Wat een poppenkast!

Vakmanschap van poppenkunstenaar Evert Josemanders

06-04-16

Onderzoeksresultaten: wat levert een billboard op?

Bekijk de volledige rapportage

06-04-16

Nieuw product: video gepositioneerd in het hart van de content

De in-page video is impactvol en gebruiksvriendelijk

30-03-16

B2B nieuws van Sanoma ontvangen? Dat kan met de Business Update nieuwsbrief

Zo kan je je aanmelden

24-03-16

Jumbo en Sanoma | SBS introduceren groots evenement speciaal voor vrouwen

Van 30 juni tot en met 2 juli; Share a Perfect Day in Hilvarenbeek

23-03-16

5x Oranje bij SBS6 voor de zomer

Adverteren rondom deze voetbalwedstrijden?

23-03-16

Compleet vernieuwde zaterdagavond bij SBS6

Komische spelshow

23-03-16

Krachtenbundeling van Sanoma | SBS loont bij online video

Facts videoconsumptie

23-03-16

Holland Zingt Hazes: een succesvol totaalconcept

Van de kijker een directe consument maken

23-03-16

ARAG en Mr. Frank Visser Doet Uitspraak: recht in de huiskamer

Op 28 maart start bij SBS6 het programma Mr. Frank Visser Doet Uitspraak. Hiervoor zijn SBS en ARAG een samenwerking aangegaan.

23-03-16

Adverteren op de cover? Waarom niet!

Wanneer werkt het wel en wanneer niet?

09-03-16

Culinaire sponsoring in MasterChef

Sterrenkoks in vijfde seizoen van MasterChef Holland bij SBS6

09-03-16

‘Print draait om ervaren: zelf voelen, proeven en ruiken’

Benieuwd naar opvallende plusproposities?

09-03-16

Grolsch verandert NU.nl in Toen.nl

Terug in de tijd met een simpele swipe. Bekijk deze case

01-03-16

Sanoma | SBS en Adfactor starten samenwerking

Krachtenbundeling op het gebied van digital advertising en programmatic trading

24-02-16

Nieuw seizoen Danni Lowinski van start

Het nieuwe seizoen van Danni Lowinksi is vanaf 29 februari om 20.30 uur te zien bij SBS6.

24-02-16

Nick & Simon traden op bij Bacardi

Bekijk het fotoverslag

11-02-16

Dierenpark Emmen: De Grote Expeditie vanavond van start bij SBS6

Maak kans op 2 kaarten

10-02-16

Veel live topvoetbal in maart bij SBS6

Bekijk het wedstrijdoverzicht

10-02-16

Share a Perfect Day: nieuw en uniek event samen met Jumbo

Participeren bij dit nieuwe event?

10-02-16

Eenvoudig een geld-terug-actie opzetten met Scoupy’s Cashback-propositie

Bekijk de infographic van SCOUPY’s Cashback

Nieuws van onze merken

27-09-16

Prikkel je zintuigen bij de grootste woonbeurs van Nederland

Het nieuwe woonseizoen komt tot bloei tijdens de vt wonen&design beurs

26-09-16

Donald Duck Weekblad lanceert wooncollectie

vt wonen&design beurs krijgt internationale primeur Donald Duck Wonen

26-09-16

Jubileumeditie Tina-dag breekt bezoekersrecord

Het grootste meidenfeest van Nederland trok maar liefst 26.000 meiden en moeders naar Attractiepark Duinrell

21-09-16

Bereik 1,6 miljoen jonge vrouwen met het VIVA & FLAIR Winterboek

Ontvang 40% korting op de mediawaarde

21-09-16

De vtwonen cadeaukaart: het perfecte eindejaarsgeschenk

Benieuwd naar de mogelijkheden?

21-09-16

Stichting DMS: NU.nl het grootste mediamerk in de zakelijke markt

NU.nl is met een gemiddeld bereik van 60% veruit het grootste mediamerk in de zakelijke markt.

21-09-16

Fashionchick: Elke dag een look weer te zien op Net5

Er zijn verschillende sponsorpakketten

19-09-16

Nouveau viert 30ste verjaardag met Mart Visser en dubbeldik feestnummer

Mart Visser: 'Nouveau en ik delen dezelfde smaak'

16-09-16

Donald Duck Weekblad en NOISE lanceren chat met Guus Geluk

Chatbot als storytelling onderdeel binnen Geluksweken-campagne

16-09-16

123tijdschrift.nl opent grootste tijdschriftenwinkel van Nederland

Consumenten zijn welkom om te lezen én te relaxen van 15 t/m 21 september in Amsterdam

15-09-16

Van Fair naar Festival

Margriet Winter Festival: het allerleukste festival onder één dak

13-09-16

NUsport, het grootste digitale sportmerk, lanceert nieuwe app

Met snelste sport liveblog van Nederland is het merk volledig crossmediaal

12-09-16

NU.nl zoekt 5 miljoen journalisten en live-reporters met het vernieuwde NUjij

Nieuwe functie in NU.nl-app maakt lezersbijdragen in tekst, foto, video en livestream mogelijk

31-08-16

De vt wonen&design beurs, het antwoord op al jouw woonvragen

Het grootste woonevenement van Nederland van 27 september t/m 2 oktober in de Amsterdam RAI

24-08-16

Olympische records voor NU.nl

Top 5 video’s en artikelen

24-08-16

Word partner van VIVA400 en bereik ambitieuze en ondernemende vrouwen

Benieuwd naar de sponsormogelijkheden?

24-08-16

Interview met Domein Director Suzan Schouten over Tina-dag

'Het merk Tina is al lang niet meer print only'

24-08-16

Even voorstellen: Leonieke Borghuis, nieuwe hoofdredacteur Flair

‘Onze content strategie werkt’

24-08-16

Ariadne at Home is vernieuwd

Hoofdredacteur a.i. Dorien Ceulemans: ‘Landelijk wonen zal in de vernieuwde Ariadne at Home op een meer hedendaagse manier invulling krijgen.'

23-08-16

Awarduitreiking VIVA400 dit jaar in Rotterdam

Ondernemen en vernieuwen zit in het DNA van zowel VIVA400 als de stad

18-08-16

Febrik wint de EigenHuis&Interieur-pin 2016

in navolging van Piet Hein Eek, Jan des Bouvrie, Textielmuseum, Lidewij Edelkoort en Studio Job

16-08-16

Vrouwen met hartklachten gaan gemiddeld pas na 2 jaar naar de huisarts, 5 jaar na de eerste klachten belanden ze uiteindelijk bij een cardioloog

Niet alleen Nederlandse vrouwen herkennen de vrouwspecifieke risicofactoren voor hart- en vaatziekten niet, ook huisartsen en cardiologen zitten er regelmatig naast

16-08-16

Helft tienermeiden gelooft niet in monogamie

Fashionista houdt love enquête onder meiden van 14 t/m 19 jaar

15-08-16

Einde aan de moedermaffia

Ouders van Nu-columnist Sofie van den Enk voert campagne voor #mompeace

09-08-16

Staatssecretaris van Financiën Eric Wiebes hekelt subsidies stekkerauto’s

‘We hadden er nooit aan moeten beginnen’

08-08-16

Ouders van Nu start campagne ‘Gelijke Ouders, Gelijke Rechten’

Handtekeningenactie voor regenbooggezinnen

08-08-16

VIVA steunt Europride met roze editie

Nederland tolerant? Nog altijd vindt een derde van de Nederlanders een stel zoenende mannen in het openbaar aanstootgevend

27-07-16

VIVA.nl is vernieuwd

Bekijk het vernieuwde viva.nl

27-07-16

Partner worden van de Flair Fit & Gezond Challenge 2016?

Er zijn twee sponsorpakketten

27-07-16

NU.nl piekt in de zomermaanden

Waar haak jij op in deze zomer?

27-07-16

Winters feestje tijdens Margriet Winter Festival

Bekijk de participatiemogelijkheden

26-07-16

Honderden wandelaars en toeschouwers livestreamen Vierdaagse op NU.nl met de NUlive-app

Bekijk de compilatie van de live beelden

21-07-16

Nominaties VIVA400-awards van start

In de categorieën Creatieven, Knappe Koppen, Krachtpatsers en Wereldverbeteraars en nieuw dit jaar: Zakenwonders

20-07-16

Startpagina.nl integreert vraagbank GoeieVraag.nl

Potentiële bereik van Startpagina.nl vergroot met 2,5 miljoen bezoekers

19-07-16

Fashionchick en Smartphonehoesjes.nl vieren de zomer met nieuwe phone cover collectie

Nieuwe collectie verkrijgbaar op Fashionchick.nl

14-07-16

Donald Duck held van de 100ste Vierdaagse

Gelderse omgeving decor voor het grootste familieblad van Nederland

13-07-16

Rode Duivelinnen versus Oranje Leeuwinnen tussen de lakens

Seks & Intimiteit onderzoek van Libelle onder Nederlandse en Belgische vrouwen

12-07-16

Tina-dag viert 25ste editie met optreden van Douwe Bob

24 en 25 september op attractiepark Duinrell

04-07-16

Vriendinnenevenement Share a Perfect Day trekt bijna 60.000 bezoekers

Afgelopen dagen vond in Hilvarenbeek het driedaagse evenement Share a Perfect Day plaats

29-06-16

Gratis Donald Duck kwartetspel bij Jumbo

Meer over deze tailormade oplossing

29-06-16

Donald Duck Junior viert het einde van het schooljaar

Lezen wordt leuker in de zomervakantie

28-06-16

Iedereen wordt live-reporter met de NUlive app

Zo werkt NUlive

28-06-16

Hilmar Mulder over de lancering van Libelle TV

Lees het interview met Hilmar Mulder dat Nederlands Media Nieuws met haar had over Libelle TV

27-06-16

NS Station Breda in het teken van Share a Perfect Day

Artiesten Jaap Reesema, K’otic en Richy Brown gaven vandaag een verrassingsoptreden

16-06-16

Margriet gaat samenwonen met Henders & Hazel

Kracht van twee sterke merken leidt tot Margriet-fauteuil

14-06-16

Kek Mama blijft groeien, nu met nieuw online platform kekmama.nl

Het bezoek aan de site is met 500% gestegen.

14-06-16

Het geheim achter het succes van Eigen Huis & Interieur

Lees het hele interview met adjunct-hoofdredacteur José Molenaar

14-06-16

Tina lanceert eerste Boekazine samen met Manon Sikkel

Op zaterdag 25 juni organiseert Tina een feestelijke signeersessie

01-06-16

Fashionchick lanceert Fashionchick Blogger Netwerk

Succes van tv-programma leidt tot influencers netwerk

31-05-16

Bruto merkbereik vtwonen met 22 procent gestegen

Profiteer mee van dit succes