Tv-adverteren

Print
Digitaal
Events
Cases
Onderzoek
Communicatie oplossingen

SBS is de op één na grootste televisiemaatschappij van Nederland. Sanoma is samen met Talpa eigenaar van SBS.

SBS Broadcasting B.V. (SBS) is een creatief full media bedrijf dat opereert in een dynamische branche. Met de tv-zenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9, VOD-platform KIJK.nl en S1.tv zijn is SBS Broadcasting een grote speler in medialand en bereikt dagelijks miljoenen mensen in breed uiteenlopende doelgroepen. Daarnaast is Veronica Uitgeverij (Veronica Magazine en Totaal TV) onderdeel van SBS, heeft SBS Broadcasting een eigen productiemaatschappij (SBS Productions B.V.) en beschikt SBS Broadcasting over een zeer uitgebreid online netwerk.  De verschillende advertentievormen bij SBS zijn o.a.: spot, billboard, full media format en commerciële producties.

Naast SBS Broadcasting is er ook een productiebedrijf in huis: SBS Productions B.V., een creatief full media bedrijf dat opereert in een dynamische branche. SBS Productions is gespecialiseerd in het produceren van nieuwsgerelateerde televisieprogramma’s, waaronder het bekende Hart van Nederland, Shownieuws en Piets Weerbericht. Daarnaast wordt er een breed scala aan infotainment programma’s geproduceerd, zoals Lachen om Home Video’s, Reportage, De 25 en uiteenlopende (commerciële) specials.

Juist door de combinatie Sanoma, SBS en Talpa neemt SBS Broadcasting een bijzondere positie in op de Nederlandse mediamarkt, en zijn we in staat om optimaal in te spelen op de crossmediale behoefte van de consument en adverteerder. SBS profiteert van de kennis/expertise in de segmenten waar Sanoma sterk in is (automotive, home deco, food, beauty, etc). Talpa biedt waardevolle tv-deskundigheid en toegang tot de allerbeste content en formats. Hierdoor kan Sanoma | SBS een hoog bereik combineren met print, tv, online en events, sterke crossmediale merken, eigen content en een geavanceerd programmatic marketing platform met rijke data. Met andere woorden: Sanoma | SBS kan een totaalpakket leveren dat begint bij het creëren van de gewenste content tot het distribueren via het gewenste mediumtype (tv, internet, mobiel, tijdschriften en devices) en het tussentijds monitoren en inspelen voor het beste resultaat.

Adverteren op tv bij SBS of de mogelijkheden om crossmediaal in te kopen?
Kijk dan op www.adverterenbijsbs.nl.

Print Download PDF Contact Stuur door