Info tablet adverteren

Branded content digitaal
Display
Email
Smartphone
Tablets
Video
Audience (re)targeting
Channels
Programmatic
Publishing Partners
Aanleverspecificaties
Uitleg begrippen digitaal adverteren
Tablet_Billboard_640x350 Billboard
Tablet_LargeRectangle_640x350 Large rectangle
Tablet_Leaderboard_640x350 Leaderboard
Tablet_MediumRectangle_640x350 Medium rectangle
tablet_adverteren_header Header
  • 65% van de Nederlanders (8,6 miljoen) heeft een tablet (bron: GFK, 1 juli 2015).
  • Nederland heeft de hoogste tabletpenetratie van de wereld.
  • 1 op de 5 huishoudens beschikt over een tablet en 20% van de huishoudens heeft er zelfs 2.

Met onze apps en mobiele sites, zowel voor smartphones als tablets weet Sanoma als grootste premium mobiele uitgever van Nederland bijna alle Nederlanders te bereiken. Met de unieke interactieve mogelijkheden van tablet worden doelstellingen op een relevante en innovatieve manier bereikt.

Wij helpen je graag door deze mobiele journey. Hoe kan tablet advertising bijdragen aan jouw bedrijfsdoelstellingen?

  • Het verhoogt de branding van uw merk:
    • Hoge share of voice.
    • Door het grotere scherm een hogere emotionele impact.
    • Wanneer tablet en televisie tegelijkertijd worden gebruikt gaat de meeste aandacht uit naar de tablet. De tablet vormt op dat moment het first screen.
    • Native advertising presteert 3x beter op smartphone dan op desktop en zelfs 4 x beter op tablet.
  • M-Commerce;
    • Tablet is goed inzetbaar in de preference en buying fase van de funnel , geschikt voor m-commerce.
    • Tablet is een combinatie van een lean forward en lean backward medium en wordt vaak ’s avonds op de bank gebruikt om zich op aankopen te oriënteren.
    • De tablet is uitermate geschikt om verkoop te stimuleren voor product categorieën, zoals kleding, huishoudelijke artikelen en FMCG.
  • Relevante activatiemogelijkheden:
    • Click to convert, door bijv. email, telefoon of naar de appstore.
    • Click to move, door bijv. een kalender, store locator of coupon.
    • Click to engage, door bijv. een video, spincube, vote of selfie.
  • Opvallend bereik
    • De tablet heeft een opvallend hoog bereik onder doelgroep 50+*: bijna de helft van de tabletgebruikers is 50 jaar of ouder.
    • Dit in tegenstelling tot de smart phone die in een dergelijk situatie op de tweede plaats komt.

Bron: Dutch Tablet Users Q4 2014)

Zie ook de factsheet over het tabletgebruik in Nederland. Een overzicht van alle tablet-merken.

Contact tablet adverteren.

 

Print Download PDF Contact Stuur door