USP's specials

Branded Content (Print)
Direct Mail/Telemarketing
Plusproposities
Shoppingpagina's
Specials

 

 

 

Met onze specials bereik je heel gericht de juiste doelgroep. Bovendien bieden heel veel specials een perfect umfeld voor branded content.

Er zijn specials van de titels en titeloverkoepelende specials.

Specials van titels

De specifieke specials zijn los betaalde, zelfstandige specials, gemaakt door de redacties van de betreffende titel. Denk aan Libelle Balance en Viva Mama. Ze liften mee op de autoriteit van het tijdschrift zelf en zijn dus uitermate geschikt om je merk te laden.

Libelle Balance, Viva Mama, stuk voor stuk voorbeelden van titel specifieke specials die gemaakt worden door de redacties zelf. Al deze specials bieden de adverteerder een perfect umfeld, je adverteert immers in een ideale context en lift mee op de autoriteit van het tijdschrift zelf.

USP’s

  • Mooie aanvulling op de huidige bereik proposities om je merk te laden
  • Inhoud spitst zich toe op één centraal thema
  • Direct de juiste doelgroep bereiken zonder waste
  • Consument betaalt voor de special
  • Advertenties worden als niet storend ervaren in de special
  • Hoge lezer – blad binding
  • Minimaal 4 weken in de winkel
  • Abonnement is mogelijk.

Titel overkoepelende specials

Titel overkoepelende specials zijn specials die met meerdere titels meegaan. Denk aan de gezondheidsspecial eXtra Lieflijf en de reisspecial eXtra Droomreizen. Maar ook commerciële bijlages als de Moederdagverwenbijlage en de Parenting specials als de Speelgoedspecial en de Woonspecial horen hier bij. Doordat deze specials meegaan met een met zorg uitgekozen selectie van titels, is het bereik binnen een brede doelgroep extra groot.

USP's eXtra

  • Richt zich op een specifieke doelgroep
  • Groot bereik en lage kosten per 1.000
  • Biedt creatieve samenwerkingsvormen (branded content) zowel print als online
  • Biedt herkenbaarheid door de uniforme uitstraling en één redactie
  • Gegarandeerde verschijning in 2015
  • Biedt relevant umfeld

Mooie cijfers

Doordat deze specials met regelmaat worden onderzocht weten we meer over de kracht er van*:

  • 92% leest de special of kijkt ‘m in

  • Specials worden gemiddeld beoordeeld met een 7,0

  • Gemiddeld wordt er 18 minuten in de special gelezen

Maar bovendien vinden mensen de specials  vooral informatief en leuk om te lezen. Het wekt interesse en brengt op ideeën!

*Sis, 2012

Meer informatie over specials

Neem contact op met de afdeling Outbound Sales, outboundsales@sanoma.com, 088 556 5978.

Geïnteresseerd in onze advertentiemogelijkheden?

We denken graag met je mee. Neem contact op met ons salesteam op 023 302 5500 of stuur een e-mail naar sales.nl@sanoma.com.

 

Print Download PDF Contact Stuur door