Speciale PPP's

Branded Content (Print)
Direct Mail/Telemarketing
Plusproposities
Shoppingpagina's
Specials

Geur op pagina

Geur is emotie en maakt een advertentie interactief. Denk aan geuren als motorolie of nieuw leer, de geur van appeltaart of vers gemaaid gras. Je kunt het zo gek niet bedenken. Nieuwe geuren worden in samenwerking met een adverteerder ontwikkeld. Mogelijkheden zijn op aanvraag.

Splitcover

Speelt als geen ander in op de nieuwsgierigheid van de lezer. Een effectieve manier om een hoge attentiewaarde te creëren. Direct achter de cover besla je de meest prominente positie in het tijdschrift.

Uitklapcover

Een uitklapcover geeft net die extra dimensie (flap) aan je advertentie uiting. Je triggert mensen om te kijken en staat ook nog eens op de eerste prominente plaats na de cover. Daarbij heb je een zee van ruimte om je boodschap te communiceren en ben je dus niet te missen.

Z-cover

Een verrassende variant op de uitklapcover. Ook hier ben je gewoon niet te missen voor de lezer en besla je direct de meest prominente plaats in het blad. Een Z-cover triggert de lezer om toch even te kijken en geeft je extra veel ruimte voor boodschap.

Sunlight ad

Wanneer je de pagina in het zonlicht bekijkt, komt de kleur door de zwart/wit schets heen.

Video speciale plusproposities Sanoma

Geïnteresseerd in onze advertentiemogelijkheden?

We denken graag met je mee. Neem contact op met ons salesteam op 088 556 77 77 of stuur een e-mail naar sales.nl@sanoma.com.

Print Download PDF Contact Stuur door