Los opleggen / insteken sealen

Branded Content (Print)
Direct Mail/Telemarketing
Plusproposities
Shoppingpagina's
Specials

Productsampling

Productsampling is een prima instrument voor nieuwe producten. Of voor marktversterking van bestaande producten. De lezers stellen het zeer op prijs: ruim 87% haalt samples uit de verpakking om ze te gebruiken. De betrokkenheid van de lezers bij het blad stimuleert het gebruik. De autoriteit van de titel straalt af op het merk en maakt het sympathiek. De waste is minimaal door de vele segmentatiemogelijkheden van tijdschriften.

Aandachtspunten

  • Samples moeten handmatig verwerkt worden
  • Indien een sample meer dan 10 mm dik is, valt deze in de bijzondere bijlagen, hiervoor zijn moeilijkheidsgraden opgesteld te weten;
    • standaard (sample 1)
    • moeilijk (sample 2)
    • zeer moeilijk (sample 3)
  • De drukker bepaalt in welke categorie de sample valt
  • Indien de sample niet in 1 van de categorien valt wordt voor de sample een unieke prijs bepaald
  • Sampling kan uitsluitend in overleg; afname van de achterpagina is in principe vereist.

2-48 pagina folder

Folders in tijdschriften bieden meer dan HAH-folders die alleen de deurmat als umfeld hebben. Want folder en blad komen sámen binnen en zo profiteert de adverteerder optimaal van de lezer/bladbinding. Regionale verspreiding kan in principe vanaf 30.000 exemplaren en moet altijd in overleg.

Aandachtspunten
Bij het tellen van het aantal pagina's van een folder moet de voor- en achterzijde van een pagina worden geteld.
Voor los insteken/sealen dient het formaat van de folder rondom 10 mm kleiner te zijn dan het bladformaat. Overige specificaties altijd in overleg.

Voor folders zwaarder dan 50 gram geldt een toeslag voor abonnementen.

Video Sealen

Geïnteresseerd in onze advertentiemogelijkheden?

We denken graag met je mee. Neem contact op met ons salesteam op 088 556 77 77 of stuur een e-mail naar sales.nl@sanoma.com.

Print Download PDF Contact Stuur door