Sales organisatie Sanoma

Per 1 juli 2014 is een aantal wijzigingen doorgevoerd in onze sales organisatie. We hebben gekozen voor deze aanpassingen om onze service verder te optimaliseren en beter in te kunnen spelen op de toenemende complexiteit binnen het medialandschap. De Sales afdeling van Sanoma bestaan vier pijlers: Client Sales, Innovation Sales, Yield- & Inventory Management en B2B Marketing.

De Client Sales pijler bestaat uit crossmediale salesteams gericht op specifieke domeinen. Innovation Sales bestaat uit salesteams met specialisten. De outbound sales teams in de Client en Innovation pijler worden ondersteund door een centrale inbound support afdeling.

Binnen Innovation Sales is het Agency Trading & Third Party verantwoordelijk voor de strategische samenwerking met bureaus en third parties en voor de verkoop via ADAPT. De relatiemanagers binnen het Agency Trading & Third Party team vormen het first-point-of-contact voor niet-klantspecifieke zaken. Contact over individuele klanten zal met name verlopen via de accountmanagers. De keuze voor een andere inrichting van het bureauteam komt onder andere voort uit de verschuiving van media inkoop naar programmatic trading en het groeiend aantal digitale bureaus waar we mee samenwerken.

Bekijk het volledige salescontactenoverzicht voor alle contactgegevens.

Onderstaand organigram geeft de nieuwe structuur weer.

 

 

 

 

 

 

 

Print Download PDF Contact Stuur door