Performance partnerships

Crossmediale oplossingen
Crossmediale pakketten
Marketing partnerships
Performance partnerships
Branded Content
Content marketing

Het team van Performance Partnerships is het intern en externe expertisecentrum op het gebied van resultaat (performance en revenu) binnen onze doelgroepen en al onze kanalen.

Performance Based

De markt van advertising beweegt steeds meer naar performance based modellen. De belangrijkste functie van Performance Partnerships is de laatste A in het AIDA (Attention, Interest, Desire, Action) model.

Expertise Performance Partnerships

De expertise van Performance Partnerships bestaat uit:

  • Print: het ontwikkelen van op maat gemaakte concepten waarbij de relatie van de sterke merken met hun doelgroep volledig worden benut.
  • Digitaal: We geven persoonlijk advies en optimaliseren campagnes, creatives en media om tot het beste resultaat te komen.
  • Direct marketing, e-mail marketing, sampling mogelijkheden en testpanels: Diverse manieren voor 1 op 1 communicatie

Het multichannel portfolio van Sanoma biedt adverteerders het voordeel om de performance tactiek aan te laten sluiten bij de eerdere stappen in de funnel waar onze andere media een belangrijke rol spelen. Een ander belangrijk voordeel: Sanoma is zelf eigenaar van de content en de gebruikersdata.

“Building deeper partnerships with our advertisers by using the unique combination of our expertise, skills and assets.”

Lees ook het artikel: 'Hoe kun je display campagnes zo optimaal mogelijk inzetten?'

Meer informatie

Geïnteresseerd in onze advertentiemogelijkheden?

We denken graag met je mee. Neem contact op met ons salesteam op 088 556 77 77 of stuur een e-mail naar sales.nl@sanoma.com.

Print Download PDF Contact Stuur door