Info mobiel adverteren

Branded content digitaal
Display
Email
Smartphone
Tablets
Video
Audience (re)targeting
Channels
Programmatic
Publishing Partners
Aanleverspecificaties
Uitleg begrippen digitaal adverteren

  • 80% van de Nederlanders (10,6 miljoen) heeft een smartphone (bron: GFK, 1 juli 2015).

De benadering van advertising verandert fundamenteel. Mobiel dicteert de mediaconsumptie van de consument steeds meer. Data en technologie veranderen de mogelijkheden en vragen hiermee om een nieuwe benadering van de marketingaanpak, communicatieboodschap en creativiteit.

Wij helpen je graag door deze mobiele journey. Hoe kan mobile advertising bijdragen aan jouw bedrijfsdoelstellingen?

  • Het verhoogt de branding van je merk:
    • Mobiel scoort 4-5 keer beter dan webadvertenties op het gebied van merkvoorkeur, merkbewustheid en aankoopintentie.
    • Hoge share of voice.
    • Native advertising presteert 3x beter op smartphone dan op desktop en zelfs 4 x beter op tablet.
  • Unieke targeting mogelijkheden:
    • Context gedreven campagnes o.b.v. weer, locatie, platform, keyword en tijd.
    • Targeting o.b.v. locatie en gedrag. Hierdoor onstaan specifieke audiences, zoals studenten, supermarktbezoekers en doelgroepen op basis van specifiek woon-werkverkeer.
  • Relevante activatiemogelijkheden:
    • Click to convert/leadgeneratie:. email, telefoon of app downloads.
    • Click to move: naar een kalender, store locator of coupon.
    • Click to engage: met een video, spincube, vote of selfie.
  • M-Commerce: De smartphone is uitermate geschikt voor de oriëntatie en aankoop van producten die minder vooronderzoek nodig hebben, zoals games, boeken en films.
  • Bereiken van millennials:
    • 96% van de jongeren (18-24) heeft een mobiel en geeft aan dat dit het belangrijkste device is in hun dagelijks leven.
    • 88% van de milennials zegt meer advertenties te zien gedurende het gebruik van smartphone.
    • En 51% geeft aan dat ze aankopen via tablet en smartphone doen.

Interactieve formaten voor mobiel en tablet

De mogelijkheden om op mobiel te adverteren breiden zich continu uit. Met de interactieve formaten voor mobiel en tablet, zoals 2D Slider, 3D Spincube en Flipboard biedt Sanoma de mogelijkheid je boodschap nog beter bij je doelgroep te brengen. Bekijk de factsheet. Bekijk de nieuwe formaten op je mobiel of tablet en zie direct wat ze voor je campagne kunnen betekenen.

 

Sanoma Youtube Channel mobiele formaten

Voor meer mobiele inspiratie en recente mobiele campagnes, kun je terecht op het Sanoma Youtube Channel.

Naar het overzicht van alle mobiele merken.

Contact mobiel adverteren

 

Print Download PDF Contact Stuur door