Sprekers

Libelle Zomerweek


   
Franska Stuy | Hoofdredacteur Libelle

   Met Libelle kan alles!
   Hoe langer je bestaat, hoe meer er kan en móet. Je wilt laten zien dat je forever
   young bent. Vandaar ons motto: ‘Al 80 jaar 40’. We springen voortdurend uit de
   band en met succes! Ik noem bijvoorbeeld: de jurk van boerenkool,
   Marcel Wanders als gast-art-director, Ebru Umar in de redactie, het Libelle
   lijsttrekkersdebat, 10 verschillende covers op de vaderdag-Libelle,
   een flashmob-fietsmodeshow op de Dam etc etc.

    PS: Brigitte Bardot en Sophia Loren worden dit jaar ook 80.  (1934 is gewoon een
   erg goed bouwjaar)  

   [dag: di 13 mei , do 15 mei en vr 16 mei]

  

   Victor Neyndorff | Concept & Strategy Director at MOVE experience events

   Betrek me en ik zal je begrijpen
   Adverteerders moeten leren hun consumenten meer te betrekken bij hun
   merk en visie. Want door de dagelijkse sunami van commerciële
   boodschappen onttrekt de consument zich steeds meer aan de gedwongen
   blootstelling van advertising. Adverteerders zullen ook andere manieren dan de
   traditionele marketingmethodes van benadering moeten leren gebruiken.
   Zoals live experience marketing: persoonlijke waarde en relevantie
   voor de consument creëren. Hoe? Door het faciliteren van memorabele
   en persoonlijke ervaringen. Die consumenten onder dompelen in de wereld van
   het merk. Een merkbeleving die leidt tot word of mouth. 

   [dag: di 13 mei en do 15 mei]

 

   Brechtje de Leij | Head of productdevelopment News bij    Sanoma &
   één van de eerste Nederlandse dragers van een Google Glass

  Google Glass op Libelle Zomerweek
   Brechtje de Leij licht kort toe wat Google Glass nou precies is. Hoe blijf je de
   consument bereiken als die consument volledig zelf in control komt? Persoonlijke
   relevantie is niet langer een pluspunt, maar het wordt een must. Ook
   bezoekers van Libelle Zomerweek zullen ooit gebruik gaan maken van
   dergelijke wearables. Hoe zullen zij het evenement dan ervaren? En wat 
   zijn de kansen voor adverteerders om hier op in te springen? Een korte blik in de
   (nabije) toekomst.

   [dag: vr 16 mei]

 

   Ebru Umar | Columnist 

   Dialoog met de adverteerder
   Columniste Ebru Umar interviewt een adverteerder over een bijzondere
   samenwerking met Libelle. Waarom is gekozen voor Libelle als mediapartner?
   En wat maakt de samenwerking zo bijzonder? Content marketing door
   de redactie. Een kijkje in de keuken hoe Libelle de boodschap van de
   adverteerder bij de consument onder de aandacht brengt. 

   [dag: di 13 mei, do 15 mei en vr 16 mei]

  

   Ruud de Langen | CEO Mindshare Nederland
   Column Libelle

   Sinds 2006 schrijft Ruud de Langen columns in het reclame-vakblad Adformatie. 
   De columns worden veelal bestempeld als scherp, grappig, 'op het randje' en 
   ontlokken vaak veel reacties. Libelle heeft Ruud gevraagd om een column te 
    schrijven over de Libelle Zomerweek.

    [dag: di 13 mei, do 15 mei en vr 16 mei]

 

  

Print Download PDF Contact Stuur door