Digitaal adverteren

Sanoma heeft een jarenlange ervaring in het ontwikkelen van digitale en multimediale oplossingen voor elke communicatiedoelstelling. Wij bereiken meer dan 70% van de Nederlandse internetters en hebben een netwerk van meer dan 130 websites, 40 mobiele sites en 100 apps.  

Je kunt bij Sanoma terecht voor alle vormen van advertising die gebruik maken van elektronische devices, zoals computers, tablets en smartphones, waarbij een relatie wordt gelegd tussen de gebruiker en de adverteerder.


Display advertising

Display advertising is het inkopen van online advertentieruimte en heeft meestal als doelstelling het creëren van brand awareness en genereren van traffic in de breedte. Display advertising wordt ook wel online bannering genoemd. Sanoma biedt veel vormen van display advertising aan op haar platformen, zoals banners, buttons, leaderboards , rectangles, skyscrapers, layered ads, tekstlinks en homepage takeovers. Meer informatie over display advertising

Rich media advertising

De inzet van rich media uitingen biedt veel voordelen: de uitingen zijn groot en impactvol, de attentiewaarde is hoog en ze lenen zich voor een creatieve invulling van de communicatieboodschap. Deze vorm van advertising stemmen we meestal rechtstreeks af met onze adverteerders, gezien de uitgebreide mogelijkheden, de technische specificaties en de vaak specifieke wensen omtrent de boodschap. Meer informatie over rich media advertising

Mobile & tablet advertising

Mobiele devices (smartphones en tablets) hebben verschillende bijzondere eigenschappen. Mobiel is persoonlijk, always on en interactief. Het gebruik van mobiel internet groeit spectaculair. Sanoma is voorloper op het gebied van apps, zowel voor mobiele toestellen als tablets. We zijn de grootste mobiele uitgever in Nederland. De advertentieproposities bieden veel creatieve en interactieve mogelijkheden en helpen je verschillende doelstellingen op een relevante en innovatieve manier te bereiken. Meer informatie over mobile en tablet advertising.

Video advertising

Video adverteren biedt de combinatie van een groot en selectief bereik, bewegend beeld en geluid. En zorgt daarmee voor een optimale en impactvolle overdracht van de communicatieboodschap. Video advertising kan aangevuld worden met de typische online mogelijkheden, zoals interactie en targeting. De content kan zo leiden tot een uniek confrontatiemoment. Op het videonetwerk van Sanoma kun je adverteren met een pre-roll commercial, versterkt met een companion banner. Meer informatie over video advertising

Targeting

Targeting maakt het mogelijk om met een relevante boodschap op het juiste moment voor de juiste persoon op de juiste locatie te staan. Met als gevolg een lagere waste en een toename van het rendement. Sanoma heeft een zeer breed en divers netwerk met een hoog bereik onder de totale online populatie. We hebben daardoor een hoog percentage profielgegevens en veel waarnemingen per profiel van onze bezoekers. Meer informatie over targeting en profiling.

Automated Trading (ADAPT)

De online advertising markt is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Inmiddels wordt meer dan 30% van de display advertising besteding geautomatiseerd verhandeld vanwege een toenemende vraag naar efficiency. Sanoma heeft een state of the art platform met diverse afrekenmodellen binnen het Sanoma netwerk aangevuld met het SBS netwerk, KPN Vandaag en Scholieren.com. Deze omgeving heet ADAPT. Meer informatie over Automated Trading (ADAPT)

Contact

Meer informatie over digitaal adverteren kun je lezen op de digitale oplossingen pagina. Je kunt ook contact opnemen met ons salesteam op 088 556 77 77 of via sales.nl@sanoma.com.

 

Print Download PDF Contact
Stuur door