Crossmediale oplossingen

Crossmediale oplossingen
Crossmediale pakketten
Marketing partnerships
Performance partnerships
Branded Content
Content marketing

Sanoma biedt klanten een breed scala aan crossmediale concepten om hun doel efficiënt en effectief te bereiken.

Met een crossmediaal bereik van 90% is mediabedrijf Sanoma marktleider in crossmedia. Sanoma bereikt met al haar sites en tijdschriften 12,3 miljoen Nederlanders van 13 jaar en ouder. Sanoma’s mediamerken versterken elkaar en zorgen zo voor een rijke beleving.

Onze relaties willen hun boodschap in toenemende mate via steeds meer media, via digitale en traditionele kanalen, en sterk gericht per doelgroep verspreiden. Sanoma biedt ze een breed scala aan crossmediale concepten om hun doel efficiënt en effectief te bereiken.

Crossmedia strategie en crossmedia campagne

Het gebeurt steeds vaker dat we crossmediale plannen, crossmedia campagnes en crossmedia strategieën voor onze relaties uitwerken. Samen met klant en bureau kijken wij naar de marketingdoelstellingen, om op basis daarvan een concept te ontwikkelen. Natuurlijk kan dit concept bestaan uit advertentiepagina’s of advertorials, maar vaak ook uit een samenwerking tussen onze platformen - print, online, mobiel, tablet en events - en de adverteerder.

Crossmediale cases

Bekijk het overzicht van cases, waarbij meer dan een mediumtype is ingezet.

Geïnteresseerd in onze advertentiemogelijkheden?

We denken graag met je mee. Neem contact op met ons salesteam op 088 556 77 77 of stuur een e-mail naar sales.nl@sanoma.com

 

 

Print Download PDF Contact Stuur door