Viva

Print
Digitaal
Events
Mobile
Viva_Cover

VIVA is een eigentijds merk met karakter. VIVA spiegelt, toetst, onderzoekt, signaleert en schuurt soms een beetje. VIVA staat voor vrijheid, humor (met wat zelfspot), no-nonsense, lef en oordeelt niet. We maken het dan ook niet mooier dan het is, maar wel bijzonder, opmerkelijk en herkenbaar. En dat doen we voor de vrouwen die ons inspireren: stoere, kwetsbare, nieuwsgierige en nuchtere vrouwen met een groot gevoel voor humor.
 
VIVA daagt vrouwen uit om uit te dragen waar ze voor staan, waar ze blij van worden en waar ze mee worstelen.

VIVA bereikt met het magazine 365.000 lezers per week. In het blad staan de pijlers Lijf & psyche, Werk & leven, Sex & liefde en Stijl & update centraal. Deze pijlers rouleren binnen de print uitgaves van VIVA en vormen de basis voor het thema van een editie. Dit maakt adverteren bij VIVA extra relevant, omdat het umfeld daardoor groot is en een specifieke subdoelgroep van VIVA kan worden bereikt. Voorbeelden van themanummers zijn het datingnummer, het budgetnummer en het lijfnummer.

Doelgroep

De VIVA vrouw is stoer, kwetsbaar, nieuwsgierig, open minded, gevoelig, nuchter en een beetje gek. Ze heeft  karakter, lef en gevoel voor humor.

  • Leeftijd: 25-50 jaar.
  • Grootste gedeelte woont samen of is getrouwd en heeft (jonge) kinderen.
  • Opleidingsniveau is vaak HBO (ruim 50%).
  • Grootste gedeelte woont randstedelijk (ruim 40%), daarna Oost & Zuid.
  • Geïnteresseerd in Lijf & psyche, Werk & leven, Stijl & update en Sex & liefde.

Unique selling points

VIVA is met een online bereik van 3,2 miljoen bezoekers en 23 miljoen paginaweergaven per maand een van de grootste digitale vrouwenmerken.

  • VIVA’s forum is de grootste (digitale) vrouwen community van Nederland.
  • VIVA heeft met de VIVA400 het grootste jonge vrouwen netwerk-event van Nederland.
  • Eigenheid VIVA lezeressen: stoere, nuchtere  vrouwen met karakter, lef en gevoel voor humor.

 

Print Download PDF Contact Stuur door