MEN TODAY

Digitaal
Mentoday_390

MEN TODAY brengt het assortiment herenkleding, schoenen, tassen en accessoires van de beste webshops samen. Bezoekers kunnen in de Product Finder heel gericht op zoek naar specifieke items en zich laten inspireren door redactionele content. www.mentoday.nl

Doelgroep

De bezoekers van MEN TODAY zijn internet savvy mannen tussen de 20 en 45 jaar. Van studenten met een voorliefde voor streetwear en een beperkt shopbudget tot mannen die doordeweeks in pak lopen en wat meer te besteden hebben. Ze shoppen net zo graag online als vrouwen.Online shoppen doen ze heel doelgericht. De secundaire doelgroep is vrouwen van 25 jaar en ouder. Zij bestellen vaak producten voor hun partner en kunnen een belangrijke rol spelen in het keuzeproces.

Unique selling points

  • Online one-stop shop met pure focus op mannen
  • Groot bereik onder mannendoelgroep 20-45
  • Uitgebreide branded content mogelijkheden
  • Combinatievoorstellen met Fashionchick, Kidstoday en Styletoday mogelijk
Print Download PDF Contact Stuur door