Libelle Zomerweek

Events
Libellezomerweek_390

Ruim twintig jaar geleden ontstond de Libelle Zomerweek uit het idee dat de Libelle-lezeres één keer per jaar een kijkje zou moeten kunnen nemen in de keuken van haar favoriete tijdschrift. Dat is nog steeds het uitgangspunt, en met succes! In 2016 vierde wij het twintig jarig jubileum! 

Datum 15 t/m 21 mei 2017
Locatie Almeerderstrand
Aantal 85.000
Media Libelle
Doelgroep     Vrouwen 25 – 60 jaar
Url www.libellezomerweek.nl

Wil je meer weten over de Libelle Zomerweek en heb je interesse om deel te nemen? Bekijk dan www.libellezomerweek.nl/ of www.libellezomerweekexposanten.nl of neem contact met ons op via info@libellezomerweek.nl.

Bekijk foto's en video van Libelle Zomerweek 2016.

Doelgroep bezoeker Libelle Zomerweek*

  • De gemiddelde leeftijd: 46 jaar. 23% van de bezoekers is 18-34 jaar, 26% is 35-49 jaar.
  • Abonnee, losse koper of anders: 47% is abonnee, 12% koopt Libelle los en 26% krijgt Libelle op een andere manier in handen. 14% leest Libelle zelden tot nooit.
  • Inkomen: ongeveer de helft (51%) van de bezoekers heeft een modaal gezinsinkomen, 28% heeft een bovenmodaal gezinsinkomen.
  • Werk: de overgrote meerderheid (86%) heeft betaald werk of heeft dat gehad, 38% is werkzaam in de Gezondheids- en Welzijnszorg.
  • Herhaalbezoek: 83% heeft de Libelle Zomerweek eerder bezocht. 75% geeft aan volgend jaar weer de Zomerweek te gaan bezoeken.
  • Bezoek andere evenementen: ongeveer tweederde van de bezoekers bezocht het afgelopen jaar geen ander evenement.

*gebaseerd op bezoekersonderzoek 2014

Unique buying reasons

  • Kwalitatief contact met 85.000 vrouwen.
  • De bezoekers willen proeven, proberen, ruiken en voelen. Ze staan open om in aanraking te komen met uw product.
  • Ruim €80 wordt p.p. uitgegeven (exclusief vervoer, catering, entree).
  • Met een participatiepakket bereikt u de bezoeker al vanaf 6 weken voorafgaand aan het event middels breed ingezette Libelle-media (print, online, nieuwsbrief, social media)
  • Zeer geschikt voor branding, productintroductie, marktonderzoek en sales natuurlijk.
  • U kunt de bezoeker uw merkwaarden laten beleven.
Print Download PDF Contact Stuur door